چهره هاسلبریتی ایرانی

بیوگرافی “محدثه گود آسیایی” جوان ترین داور فوتبال و عضو تیم ملی ایران+عکس

مجله اینترنتی کولاک:  محدثه آسیایی، دختری که موفق به کسب عنوان جوان‌ترین داور فوتبال کشور و رکورددار روپایی در ایران است و می‌گوید هدفش ثبت رکورد جدیدی در کتاب گینس است.

 

محدثه گود آسیایی همچنین  ملی‌پوش تیم فوتبال جوانان بانوان است. وی همچنین همراه با تیم ملی فوتبال بانوان کشور در رده سنی زیر ۱۹ سال به مسابقات تدارکاتی در کشور تایلند اعزام شد. او توسط مریم وقاری سرمربی جدید تیم ملی فوتبال زیر ۱۹ سال بانوان مجددا به اردوهای تیم ملی دعوت شد. محدثه روز پنج‌شنبه ۲۱ بهمن ماه در سالن برج میلاد تهران شگفتی آفرید.

 

وی به عنوان اولین و تنها بانوی رکورددار روپایی در ایران نامش را در کتاب رکوردهای ملی ثبت کرد. گود آسیایی با ۸۶۹۴ روپایی در ۶۰ دقیقه نام خود را به عنوان اولین بانوی ورزشکار در این رشته به ثبت رساند.

محدثه گود آسیایی هدف خود را درباره انگیزه رکورد زدن، اولین بودن بیان کرد: همیشه می‌خواهم اولین باشم. اطلاع داشتم که کتاب رکوردهای ملی در اردیبهشت ماه بسته می‌شود. بنابراین همه تلاش خود را انجام دادم تا به مسابقات امروز برسم.

او همچنین گفت: حدود ۳ سال است که در مراسم مختلف تلویزیونی و افتتاحیه‌های ورزشی به عنوان بانوی روپایی زن دعوت می‌شوم تا هم بر استرسم غلبه کنم و هم بتوانم تمریناتم را جدی‌تر بگیرم و حامی مالی پیدا کنم.

او در پایان گفت: در حال حاضر عضو تیم ملی فوتبال هستم و در بدو ورود توانستم مدال نقره آسیای مرکزی را به همراه تیم کسب کنم اما همه تلاشم را خواهم کرد تا به محض رسیدن به سن بزرگسالی سریعا وارد تیم ملی فوتسال شوم. فوتسال برای من همه چیز است.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا