چهره هاسلبریتی ایرانی

بیوگرافی میترا حجار بازیگر نقش پریناز در سریال بر سر دوراهی

مجله اینترنتی کولاک: سریال بر سر دوراهی به نویسندگی حامد عنقا و کارگردانی بهرنگ توفیقی مجموعه ای است که در ایام نوروز ۹۸ از شبکه دو سیما پخش می شود. در این سریال بازیگران مطرحی از جمله “میترا حجار” حضور دارند. حجار در این سریال نوروزی بر سر دوراهی بازیگر نقش پریناز است او بعد از یک حادثه وارد قصه می شود و اتفاقات بسیاری را رقم می زند.

 

“پریناز” در سریال بر سر دوراهی شخصیت چند لایه دارد و این امکان وجود دارد که مخاطب در روزهای اول از این شخصیت برداشت اشتباهی داشته باشد.

میترا حجار در مصاحبه ای با اشاره به اینکه سال گذشته حضورش در سریال نوروزی «دیوار به دیوار» تجربه ناخوشایندی را برایش رقم زده، ابراز امیدواری کرد تجربه امسالش موفق از آب دربیاید. بازیگر نقش پریناز در سریال بر سر دوراهی درباره تفاوت‌های نقش جدید خود با دیگر تجربیاتش گفت: گرچه این نقش به تجربه دیگری که در سریال «رقص روی شیشه» به کارگردانی مهدی گلستانه داشتم شباهت هایی از نظر گذشته شخصیت‌ها دارد، اما کوشیده‌ام در نوع بازی خود تفاوت‌هایی را به نمایش بگذارم تا برای مخاطب تازه باشد.

 

بیوگرافی و کارنامه بازیگری میترا حجار

میترا حجار  ۱۵ بهمن سال ۱۳۵۶ در مشهد به دنیا آمد. حجار بازیگری را از سال ۱۳۷۶ با حضور در نقشی کوتاه در فیلم غریبانه ساخته احمد امینی آغاز کرد. او بلافاصله همکاری با کارگردان‌های بزرگی همچون مسعود کیمیایی، احمدرضا درویش و بهرام بیضایی را تجربه کرد. اولین تجربه حضور تلویزیونی او بازی در مجموعه پلیس جوان به کارگردانی سیروس مقدم است.

 

mitra hajjar

 

از دیگر کارهای او بازی در نمایش‌هایی چون هملت و دایی وانیا است که دومی در فرانسه روی صحنه رفت. همچنین در زمینه موسیقی نیز در حال فعالیت است.وی با پدرام پوراکبری خواننده و بازیگر نوجوان همکاری داشته‌است. حجار در سال ۱۳۸۲ ایران را به قصد فرانسه ترک کرد و سپس برای تحصیل در رشته کارگردانی به آمریکا سفر نمود. میترا حجار در حال حاضر در ایران است و به نظر می‌رسد خواهان ادامه فعالیت هنری خود در ایران باشد.

او پیش از ترک ایران در فیلم‌های فریاد، متولد ماه مهر، اعتراض، سگ کشی، رخساره، شب‌های تهران، قارچ سمی، ملاقات با طوطی، بازنده، رازها، جنایت، صورتی، فراری، مزاحم، این ترانه عاشقانه نیست و زمستان است حضور داشت. حجار برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن برای فیلم متولد ماه مهر از هجدهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم فجر شد.

میترا حجار به عنوان سفیر محیط زیست بنیاد نیکوکاری کمک (کیش مهر کتایون) فعالیت میکند و او از فعالان و حامیان فوک های خزری در ایران است که برای کمک به شناساندن و حمایت از این حیوان دریایی تلاش فراوانی کرده است. این بازیگر با سینا حجازی خواننده پاپ ازدواج کرده و بک پسر بنام علیرضا (کسری) دارد.

 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا