چهره هاسلبریتی خارجی

بیوگرافی کارن سینگ گرول بازیگر نقش “اسد احمد” در سریال هندی قبول می کنم

مجله اینترنتی کولاک: کارن سینگ گرول بازیگر سریال هندی قبول می کنم یه مدل و بازیگر مطرح در قاب تلویزیون هند به حساب می‌آید. کارن سینگ آثار سینمایی هم در کارنامه خود دارد اما در تلویزیون چهره موفق‌تر و شناخته شده‌تری است. او در سریال‌های موفقی همچون «دیل میل گیه» و «قبول می‌کنم» بازی کرده است.

 

کارن سینگ گرول بازیگر نقش "اسد احمد" در سریال هندی قبول می کنم
کارن سینگ گرول بازیگر نقش “اسد احمد” در سریال هندی قبول می کنم

 

کارن سینگ گرول بازیگر سریال هندی قبول می کنم متولد  ۲۳ فوریه سال ۱۹۸۲ در دهلی است. او در خانواده‌های پنجابی سیک به دنیا آمده است و یک برادر کوچکتر از خود دارد. وقتی کارن کودک بود خانواده او برای زندگی به عربستان صعودی رفتند. وی در رشته هتل داری تحصیل کرده است. او سال ۲۰۰۴ فعالیت خود را با مدلینگ آغاز کرد و توانست عنوان محبوب‌ترین مدل آن سال را کسب کند.

 

او فعالیت تلویزیونی خود را با یک تله فیلم به نام « Kitni Mast Hai Zindagi» شروع کرد. کارن سینگ گرول حدود دو سال در مجموعه موفق قبول می‌کنم بازی داشت. اواخر سال ۲۰۱۴فعالیت او در این سریال موفق به پایان رسید و بازیگر دیگری را در ادامه جایگزین او کردند. مسئولین کانال زی تی وی در آن زمان اظهار داشتند که کارن سینگ را به خاطر رفتار غیرحرفه‌ای‌اش اخراج کردند در حالیکه این بازیگر جوان به طور کلی این گفته را تکذیب کرد و گفت به خاطر مشکل بیماری‌اش و با پایان رسیدن قراردادش از این تیم جدا شد.

 

سال ۲۰۱۵ کارن در دو فیلم بالیوودی به نام‌های « Alone» و «Hate Story 3.» بازی کرد که فیلم دوم در گیشه موفق عمل کرد.

کارن سینگ گرول، دوم دسامبر سال ۲۰۰۸ با بازیگر تلویزیون شرادا نیگم ازدواج کرد. متاسفانه این ازدواج ده ماه بیشتر طول نکشید و کمتر از یک سال زندگی مشترک داشتند که از هم جدا شدند. گرول ۹ آپریل سال ۲۰۱۲ برای دومین بار با بازیگر دیگری به نام جنیفر وینجت ازدواچ کرد. ازدواج دوم او هم تنها دو سال دوام داشت و بعد از دو سال از هم جدا شدند.

 

گرول در سال ۲۰۱۶ برای سومین بار ازدواج کرد. بی پاشا باسو بازیگر مطرح بالیوود، همسر سوم این بازیگر پرحاشیه شد و  زندگی بسیار عاشقانه‌ای در کنار هم دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا