چهره هاسلبریتی خارجی

بیوگرافی کامل جیانی دی بیاسی سرمربی ایتالیایی+ عکس و کارنامه مربیگری

در این مطلب درباره بیوگرافی کامل جیانی دی بیاسی سرمربی ایتالیایی نوشته ایم. جیانی دی بیاسی مربی ۱۶ ژوئن ۱۹۵۶ در سارمده ایتالیا به دنیا آمده است. این ۶۳ ساله ایتالیایی یکی از نامهای مطرح در بین مربیان ایتالیایی محسوب می‌شود چرا که در کارنامه سوابق او، قهرمانی‌های زیادی دیده می‌شود.

اگرچه بیشتر این قهرمانی‌ها در سری C ایتالیا به دست آمده و او را در زمره مربیان متوسط ایتالیا قرار داده اما در ایتالیا برای او احترام زیادی قائل هستند.
این مربی که دو سالی هست از دنیای مربیگری به دور است در تابستان سال جاری با پیشنهاد باشگاه پرسپولیس برای همکاری مواجه شده و باید دید آیا موج تمایل به مربی ایتالیایی در فوتبال ایران، با ورود او به لیگ برتر به اتمام می رسد یا خیر؟ دی بیاسی سابقه مربیگری در بسیاری از تیم‌های ایتالیایی را در کارنامه دارد که از آن جمله می‌توان به اودینزه، تورینو، سمپدرویا، ویچنز، اسپال، مودنا، برشا و … اشاره کرد.

بیوگرافی کامل جیانی دی بیاسی
بیوگرافی کامل جیانی دی بیاسی

او که در فوتبال اسپانیا نیز با تیمهای آلاوز و لوانته فعال بوده، به مدت ۶ سال در حد فاصل سال ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۶ سرمربی تیم ملی آلبانی بوده است. جیانی دی بیاسی که سابقه بازی در تیم اینترمیلان را نیز در کارنامه خود دارد، به سیستم ۲-۵-۳ علاقه زیادی دارد و بازی با سه مدافع مرکزی (اضافه شدن دو مدافع کناری به خط جلو) علاقه زیادی دارد.

نکته تاریک در کارنامه جیانی دی بیاسی عمر کوتاه مربیگری او در تیمهای تحت هدایتش است و با وجود مربیگری در تیمهای زیاد اما در بسیاری از موارد، خیلی زود از کار برکنار شده است و پس از مدتی نیز پیشنهاد جدی به او برای مربیگری نشده است به طوری که آخرین تیم او آلاوز اسپانیا بوده و از سال ۲۰۱۷ تاکنون، بیکار بوده است.

باید دید این مربی ایتالیایی با نظر مدیران فدراسیون و وزارت ورزش به سرمربیگری تیم ملی ایران انتخاب می شود یا خیر؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا