چهره هاسلبریتی ایرانی

بیوگرافی کامل «حبیب مفتاح بوشهری» نوازنده ایرانی+جدیدترین عکس ها

در این پست از مجله اینترنتی کولاک مطلبی در مورد

بیوگرافی کامل «حبیب مفتاح بوشهری» نوازنده ایرانی+جدیدترین عکس ها

ارائه شده است ، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است، می توانید برای مشاهده مطالب بیشتر در این موضوع به دسته بندی

چهره ها

مجله اینترنتی کولاک مراجعه کنید .

علاقه مندان حرفه ای موسیقی ایرانی نام «حبیب مفتاح بوشهری» را بارها شنیده اند. حبیب مفتاح نوازنده سازهای کوبه ای است. او سال ۱۳۵۶ در بوشهر به دنیا آمد. وی نوازندگی سازهای کوبه‌ای را با گروه های مطرح موسیقی بوشهر آغاز کرد. اولین اجرای خارجی او در فستیوال «روم اروپا» در ایتالیا بود و بدنبال آن در سال ۱۳۷۹ به اجرای کنسرت در پاریس پرداخت.

در پی دعوت کمپانی فرانسوی «مونتالوو» در فرانسه به مدت ۴ سال اقامت گزید و نتیجه آن اجراهای مختلفی در کشورهای آلمان، پرتغال، اسپانیا، ایتالیا، برزیل و انگلستان بود.

علاوه براین در آن سال ها با گروه های آفریقایی ، الجزایری و فرانسوی دیگری همکاری و اجرا داشت. پس از پایان اقامتش در فرانسه با گروه های مختلفی از جمله «فیه ما فیه»، «پیتر سلیمانی پور»، «دارکوب» و «گبگو» در تهران همکاری کرد. او آلبوم «دی زنگرو» را بعد از بازگشت از فرانسه تنظیم و ضبط کرد.

حبیب مفتاح مدت هاست در خارج از ایران اقامت می کند و در طی این سالها کوشش زیادی برای تلفیق موسیقی جنوب ایران با موسیقی غربی کرده است.

آدرس اینستاگرام حبیب مفتاح بوشهری

instagram: @habiboo

این پست توسط بخش چهره ها مجله کولاک گردآوری شده است , امیدواریم از مطالعه مطلب

بیوگرافی کامل «حبیب مفتاح بوشهری» نوازنده ایرانی+جدیدترین عکس ها

استفاده کافی برده باشید، از شما دعوت می شود از مطالب مرتبط با این پست دیدن فرمایید .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا