چهره هاسلبریتی خارجی

بیوگرافی کامل سارا علی خان بازیگر بالیوود + عکس | زندگی شخصی و اینستاگرام سارا علی خان

زندگینامه و بیوگرافی کامل سارا علی خان بازیگر بالیوود به همراه عکس همچنین زندگی شخصی و اینستاگرام سارا علی خان هنرپیشه هندی در همین مطلب

ترجمه: سمیرا فیض آبادی

سارا علی خان، بازیگر تازه‌کار بالیوود توانسته با نمایش درخشان مهارت بازیگری‌اش که البته در خون اوست مورد توجه اهالی سینمای هند و مخاطبین قرار بگیرد. او دختر دو چهره نامی و مطرح بالیوود سیف علی خان و آمریتا سینگ است.

بیوگرافی کامل سارا علی خان
بیوگرافی کامل سارا علی خان

 

مادر و پدر سارا در سال ۲۰۰۴ وقتی او ۹ ساله بود از یکدیگر جدا شدند و حضانت سارا و برادر کوچکترش ابراهیم به مادر داده شد طوری که تا مدت‌ها پدرش سیف حق ملاقات با آنها را نداشت اما بعد از مدتی صلح برقرار شد و سارا می‌گوید با پدرش بیشتر مثل دو دوست هستند تا پد و دختر! جالب است بدانید که مادر سارا ۱۲ سال از پدرش سیف علی خان بزرگتر است. شرمیلا تاگور بازیگر کهنه کار بالیوود مادربزرگ سارا، سوها علی خان عمه او و کرینا کاپور بازیگر مطرح بالیوود نامادری اوست که البته رابطه خوبی با او دارد. پدر سارا بنگالی و مادرش پنجابی هستند. سارا یک نابرادری بسیار بانمک و کوچک به نام تیمور علی خان از ازدواج دوم پدرش با کرینا دارد که به تازگی تولد دو سالگی‌اش را جشن گرفتند.

سارا علی خان از کودکی به بازیگر علاقه داشت و در سن ۴ سالگی در یک برنامه تبلیغاتی حضور پیدا کرده بود. او در سال ۲۰۱۶ تحصیلاتش را در رشته حقوق و علوم سیاسی دانشگاه کلمبیا نیویورک به اتمام رسید و از آنجایی که اضافه وزن داشت حدود یک سال و نیم با ورزش و رژیم برنامه‌ریزی شده توانست خود را به وزن ایده آل برسد تا آماده ورود به صنعت سینما باشد.

این بازیگر ۲۵ ساله، در سال ۲۰۱۸ با فیلم «Kedarnath» ساخته آبیشک کاپور کارش را آغاز کرد. او در این فیلم با سوشانت سینگ راجپوت همبازی شده است. او در این فیلم نقش دختری هندو را بازی کرده که عاشق پسری مسلمان می‌شود. پس از آن سارا در فیلم «Simmba» ساخته روهیت شتی مقابل رنویر سینگ ایفای نقش کرد. هر دو فیلم سارا در حال اکران هستند و توانستند مورد استقبال قرار بگیرند و فروش خوبی در گیشه داشته باشند.

درواقع ماه دسامبر ۲۰۱۸ یک خاطره به یاد ماندنی را برای سارا علی خان رقم زد. قطعا او احساس بسیار خوبی از اکران موفقیت آمیز دو فیلم اول خود دارد. به علاوه منتقدین سینمایی بازی او را تحسین کرده‌اند. او می‌گوید از این همه توجه و محبتی که از طرف مردم و اهالی سینما دریافت می‌کند خوشحال است و خدا را از این بابت شکر می کند اما تحت تاثیر آن قرار نمی‌گیرد و در آخر کار همچون دختری معمولی به خانه برمی‌گردد و معتقد است شهرت تا زمانی خوب است که شخص و زندگی‌اش را متاثر نکند.

اینستاگرام سارا علی خان

instagram.com/saraalikhan95

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا