چهره هاسلبریتی ایرانی

بیوگرافی کامل مریم معصومی + آدرس اینستاگرام و عکس های خاص

در این پست از مجله اینترنتی کولاک مطلبی در مورد

بیوگرافی کامل مریم معصومی + آدرس اینستاگرام و عکس همسر

ارائه شده است ، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است، می توانید برای مشاهده مطالب بیشتر در این موضوع به دسته بندی

چهره ها

مجله اینترنتی کولاک مراجعه کنید .

زندگینامه مریم معصومی


    • نام: مریم
    • نام خانوادگی: معصومی
    • تاریخ تولد:۲۴ اسفندماه ۱۳۶۵
    • تحصیلات: لیسانس علوم سیاسی
    • فعالیت : بازیگر

 مریم معصومی در اسفندماه سال ۱۳۶۵ متولد شد، او فارغ التحصیل رشته علوم سیاسی و همچنین عکاسی میباشد.مریم معصومی

مریم معصومی

دو خواهر دارد که هر دو متاهل هستند. دوتا هم خواهرزاده دارد. دارای یک برادر متاهل و یک برادر مجرد است. با برادر بزرگتر مجرد خیلی صمیمی ست و مشوق اصلی او در کارهایش ایشان هستند. پدرش بازنشسته و مادرش خانه دار هستند. یک برادرش فارغالتحصیل برق، یک برادرش دیپلمه، یک خواهرش فارغ التحصیل حسابداری و خواهر دیگرش فارغ التحصیل دستیاری دندانپزشکی هستند.

او دوره بازیگری و کارگردانی را در کلاسهای استاد سمندریان گذرانده و با تله فیلم کادوی دربدر اولین تجربه بازیگریش را بدست آورد. مریم معصومی که در زمینه دیزاین هم فعالیت کرده و همچنین تدوین فیلم را هم تجربه کرده کار بعدیش در زمینه بازیگری فیلم سینمایی اخلاقتو خوب کن بود.

اخلاقتو خوب کن عنوان فیلمی است در ژانر کمدی اجتماعی، به تهیه کنندگی سید امیر پروین حسینی و کارگردانی سید مسعود اطیابی. فیلمنامهٔ این فیلم را رضا مقصودی نوشته است. اخلاقتو خوب کن در سال ۱۳۹۱ اکران شد.

فرشته ای وظیفه دارد که آدم ها را به دنیایی دیگر بفرستد، اما در یک مورد دچار اشتباه می شود و دو نفر که به آن دنیا فرستاده، برگشت می خورند. در حالی که این دو برای انجام مأموریتی به این دنیا بازگشته اند.

و بالاخره کاری که با آن درخشید و شناخته شد سریال طنز سه دنگ سه دنگ بود. سه دونگ، سه دونگ به کارگردانی شاهد احمدلو است که در رمضان ۱۳۹۱ از شبکه تهران پخش شد. این مجموعه محصول ۱۳۹۱-۱۳۸۹ است.

نصرت عشقی سال هاست در یکی از محلات قدیمی تهران، نانوایی سنگگ دارد اما تنها سه دانگ از مغازه به نام اوست و سه دانگ دیگر، متعلق به شریک و دوست قدیمی اش است که ۱۱ سال قبل از ایران مهاجرت کرده و اکنون در ایتالیا زندگی می کند. پرویز پس از سال ها به ایران می آید تا سه دانگ سهم خود را بفروشد.

مریم معصومی در سریال همه چیز آنجاست در نقش سمانه ایفای نقش میکند این سریال به تهیه کنندگی داوود هاشمی و نویسندگی فیروزه قشقایی و به کارگردانی شهرام شاه حسینی هم اکنون در حال پخش از شبکه سوم سیما میباشد.

 این سریال از نظر تعداد بازیگر یکی از سریال های پر بازیگر به شمار می اید که در آن ۲۵ بازیگر اصلی و ۶۱ بازیگر مهمان به ایفای نقش می پردازند.

مصاحبه با مریم معصومی

کمی از دوران کودکی خود بگویید، آن موقع هم مثل الان ساکت بودید؟

– در دوران کودکی ام، می توانم بگویم شیطانبودم ولی نه آن طور که از دیوار راست بالا بروم. می شود گفت شیطان محفوظ به حیایی بودم چون نسبت به افراد خانواده کوچک ترین عضو بودم و طبیعتا کسی را برای بازی کردن نداشتم بنابراین دوران کودکی بی آزاری و تنهایی داشتم و همه کارهایم از جمله شیطنت هایم نیز تنهایی بوده است. مثلا سر ظهر وقتی همه خواب بودند می رفتم دنبال کشف کردن چیزهای جدید و به قول خودمان فضولی های خطرناک که مثلا به عنوان نمونه یک بار رفتم سراغ جعبه برق خانه پدربزرگ و خاله ام به طوری که برق خانه و فیوز را قطع می کردم.

از بازی های انفرادی تان بگویید.

– علاقه خاصی به خوانندگی داشتم و یا خیلی لباس های جورواجور و پارچه های مختلف را به سر و تنم می بستم. خیلی وقت ها با ملحفه و چادر برای خودم لباس طراحی می کردم و ساعت ها جلوی آینه می نشستم و برنامه اجرا می کردم.

با وارد شدن به مدرسه هم این تنهایی ادامه داشت؟

– تقریبا بله. با این که دور و برم برعکس خانه خیلی شلوغ بود ولی به کسی اعتماد نمی کردم. زیاد با کسی رابطه برقرار نمی کردم. مثلا برووبیا نداشتم در حدی که یادم نمیاد حتی یک بار هم جشن تولد دوستانم رفته باشم.

تک فرزند هستید؟

– نه، دو خواهر و دو برادر دارم و ته تاغاری هستم.

شیطنت های آسیب زننده به خودت هم داشتی که هنوز اثراتش باشد؟

– تا دل تان بخواهد دو بار صدمه دیدم. یک بار وقتی داشتم برای خودم خوانندگی می کردم، رفته بودم روی یک چهار پایه ایستاده بودم و شیشه عطر به عنوان میکروفن دستم گرفته بودم که یکهو چهارپایه شکست و افتادم و دستم شکست به نحوی که چند روزی مهمان بیمارستان بودم. یک بار دیگه هم با دوچرخه پسر همسایه آسیب دیدم که نزدیک ۷ تا بخیه خورد به پام، که هنوزم که هنوز می بینم با خودم می گویم چرا اینطور شد. البته این را هم بگویم این اتفاق تقصیر غد بودن خود من بود چون بقیه بچه ها می گفتند بیا بازی کنیم و من طبق روال گذشته ام تنهایی را ترجیح می دادم و آنها لج کردند و با دوچرخه پیچیدند جلوی من و این اتفاق برایم افتاد. یک بار هم سرم شکست در حین تاب بازی. ماجرای تاب بازی هم این بود که سر سوار شدنش با بچه های عموم بحث مان شد و تاپ از دست بچه ها رها شد و مستقیم خورد تو سر من و خلاصه دوباره کارم به بخیه زدن و بیمارستان کشید.

   در آن دوران اسباب بازی های خود را به بچه های دیگر می دادی؟

– خیلی دوست داشتم اسباب بازی هایم را با همبازی هایم تقسیم کنم ولی بچه ای دور و برم نبود که بخواهم اسباب بازی ام را به او بدهم. این به این معنی نیست که اصلا تو خانواده ما بچه نبوده، اتفاقا بوده ولی چون رابطه مان کم بود مثلا سالی یک بار رفت و آمد می کردیم این اتفاق پیش نمی آمد. از طرفی هم نزدیکانم مثل دخترخاله و پسرخاله هایم نیز سن شان به من نمی خورد که بتوانند از وسایل من استفاده کنند. برای همین واقعیتش این موضوع اصلا برایم پیش نیامده و تجربه اش را نداشته ام.

چطور وارد تئاتر شده اید؟

– همیشه دوست داشتم تجربه اش کنم ولی هیچ وقت موردی که بتواند راضی ام کند که وارد این حوزه سخت شوم به من پیشنهاد نشده بود تا این که متن چلچلا به من پیشنهاد شد و واقعا متن سنگین و سختی بود، به طوری که هنگام خواندن منقلب شدم و به حدی برای من تازه کار در تئاتر سخت به نظر می رسید که تماس گرفتم و اول منصرف شدم و گفتم چون کار اول من است نمی دانم چه اتفاقی قرار است روی صحنه برایم بیفتد. این کار دیالوگ های طولانی در حد ۱۵ خط داشت که من را شوکه کرد ولی دلگرمی های کارگردان باعث شد من این کار را ادامه دهم و خدا را شکر کاری شد که همه راضی بودند. این را هم بگویم که سختی چلچلا موقعی بیشتر حس شد که در کنار مونولوگ های طولانی فیزیکال بودن کار هم به آن اضافه شد. خوشبختانه کسانی که کار تئاتر مرا دیدند همه می گفتند یک مریم معصومی دیگری را در این کار مشاهده کردیم و این برای حس موفقیت داشتن در یک کار برایم کافی بود.

همسر مریم معصومی

مریم معصومی مجرد است

آدرس اینستاگرام مریم معصومی

_Maryammasoumi@

فیلم شناسی مریم معصومی

سینما


    • ترانه (فیلم ۱۳۹۶)
    • عروسک خانه
    • پیله و بی خوابی اسبها
    • دوستان یک رنگ
    • پس کوچه های شمرون (۱۳۹۱)
    • خالتور (۱۳۹۶)

تلویزیون

سال مجموعه تلویزیونی سمت کارگردان توضیحات
۱۳۸۹ فاصله ها حسین سهیلی زاده
۱۳۹۰ خاموشی رویا
۱۳۹۰ قصه سیمین
۱۳۹۰ سه دونگ، سه دونگ شاهد احمدلو
۱۳۹۲ پیدا و پنهان آرش معیریان
۱۳۹۳ سی و نه هفته مرتضی احمدیهرندی
۱۳۹۳ همه چیز آنجاست شهرام شاه حسینی
۱۳۹۳ ماجراهای پریشان حسین قناعت
دورهمی مهران مدیری
۱۳۹۵ نفس شیرین سیامک خواجه وند
۱۳۹۵ مرز خوشبختی حسین سهیلی زاده

این پست توسط بخش چهره ها مجله کولاک گردآوری شده است , امیدواریم از مطالعه مطلب

بیوگرافی کامل مریم معصومی + آدرس اینستاگرام و عکس همسر

استفاده کافی برده باشید، از شما دعوت می شود از مطالب مرتبط با این پست دیدن فرمایید .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا