چهره هاسلبریتی ایرانی

بیوگرافی کامل مریم مومن بازیگر نقش فخرالزمان در سریال «بانوی عمارت» + عکس

مجله اینترنتی کولاک فخرالزمان دختر شخص شناخته شده ای است که پدر خود را از دست داده، و پسر دوست پدرش خواستگار فخرالزمان می باشد که فخرالزمان مایل به این ازدواج نیست.

از طرفی برادر وی اصرار به این ازدواج دارد، اما دل این دختر پیش خواستگار دیگری گیر است که شاهزاده قجری نیز هست که قبلا ازدواج نموده و صاحب فرزند نیز شده است.

برادر فخرالزمان دلیل مخالفتش را این می داند که خاندان قجر وصله این خانواده نیست.

بانو فخر الزمان در سریال «بانوی عمارت» نقش خواهر میرزا اسد شالچی(رامتین خداپناهی) را ایفا می کند.

مریم مومن بازیگر جوان و آینده داری است که تاکنون در هیچ کار تصویری حضور نداشته است.

بانوی عمارت اولین کار تصویریمریم مومن و اولین تجربه حرفه ای مریم مومن محسوب می شود .

نظر کارگردان بانوی عمارت درباره مریم مومن

اطلاعات خاصی از این بازیگر جوان منتشر نشده است ولی عزیزالله حمید نژاد کارگردان سریال در مورد او می گوید :

” معرفی چهره ای جدید در سریال «بانوی عمارت» «خانم مریم مومن» از بازیگرانی است که در اولین حضور حرفه ای خود در کنار بازیگران معروف و خوشنامی همچون خانم پانته آپناهی ها و خانم غزل شاکری ودیگر بازیگران خوبمان ایفای نقش میکند ، این اولین تصاویر از ایشان است که منتشر میشود ، در طول این یک سال با صبوری که لازمه این کار بود هیچ تصویری از ایشان منتشر نشد ،در حالی که تصاویر دیگر بازیگران این سریال منتشر می شد .امید وارم همانطور که خانم گلشیفته فراهانی با فیلم اشک سرما وخانم نرگس محمدی با فیلم آناهیتا و…. در عرصه بازیگری مطرح شدندخانم مریم مومن نیز با پخش این سریال بدرخشد و امیدی برای آینده سینمای کشور باشد. ”

ازدواج مریم مومن (عکس همسر مریم مومن)

تاکنون خبری درباره ازدواج مریم مومن اعلام نشده و عکسی تحت عنوان عکس همسر مریم مومن توسط ایشان منتشر نشده است. بنابراین به نظر می رسد میتوانیم این بازیگر جوان را جزو بازیگران زن مجرد ایرانی قرار دهیم.

سخن پایانی: 

با توجه به داستان سریال بانوی عمارت و بازیگران سریال بانوی عمارت می توان پیش بینی کرد بتواند نظر مخاطبان را به خود جلب کند.

از همین رو مریم مومن می تواند با ایفای نقش در این سریال بسیار مطرح شده و مسیر موفقیت در دنیای بازیگری را با سرعت بیشتری طی کند.

برای این بازیگر جوان و آینده دار آرزوی موفقیت روز افزون داریم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا