چهره هاسلبریتی خارجی

بیوگرافی کامل نسلیهان آتاگول بازیگر نقش ناره چلبی در سریال دختر سفیر

بیوگرافی کامل نسلیهان آتاگول بازیگر نقش ناره چلبی در سریال دختر سفیر به همراه اطلاعاتی از زندگی شخصی و آدرس پیج اینستاگرام در همین مطلب. نسلیهان آتاگول ( Neslihan Atagül) متولد ۲۹ مرداد ۱۳۷۱ در استانبول؛ بازیگر سرشناس و مدل تبلیغاتی ترک است. در این مطلب قصد داریم تا بیوگرافی کامل نسلیهان آتاگول را تقدیم حضورتان کنیم.

نسلیهان آتاگول بازیگر نقش ناره چلبی
نسلیهان آتاگول بازیگر نقش ناره چلبی

خانواده و تحصیلات نسلیهان اتاگول 

پدر نسلیهان آتاگول، راننده و مادرش یک زن خانه‌دار بوده است. اصالت پدری نسلیهان به قوم چرکس ها باز می گردد و مادرش اهل بلاروس است. او برادر بزرگتر به نام ایلکای دارد. نسلیهان در ۸ سالگی تصمیم گرفته بازیگر شود و در ۱۳ سالگی در آژانس بازیگری ثبت نام کرده است.

نسلیهان از همان کودکی، تصمیم خود برای بازیگر شدن را با خانواده اش مطرح کرده بود و خانواده اش در این زمینه از او حمایت کرده بودند.

نسلیهان فارغ التحصیل رشته ی تئاتر دانشگاه یدی تپه است. او در سال ۲۰۰۵ در آژانس Erberk Ajansa ثبت نام کرد و پس از دو ماه، با بازی در یک فیلم تبلیغاتی، بصورت حرفه ای وارد دنیای هنر شد.

آغاز کار بازیگری 

نسلیهان برای اولین بار با سریال معروف برگ ریزان جلوی دوربین رفت و با نقش دنیز باشسوی در کنار بازیگران مطرحی همچون فحریه اوجن، دنیز چاکیر، گوکچه بهادیر، و بننو ییلدریملار به هنرنمایی پرداخت. نسلیهان در سال ۲۰۱۱ وارد کادر سریال قلبم تو را انتخاب کرد، شد.

نسلیهان پس از این سریال، در سریال فاتیح هاربیه و بازی نقش مقابل کادیر دوغلو، بازی فوق العاده ای از خود به نمایش گذاشت. اوج شهرت نسلیهان آتاگول با سریال کاراسودا یا اوکیا رقم خورد.

بازی بسیار زیبای نسلیهان آتاگول و بوراک اوزچویت در سریال کارا سودا، شهرتی جهانی برای این دو بازیگر به ارمغان آورد. از دیگر بازیگران سریال کاراسودا می توان به زرین تکیندور،‌ کان اورگانجی اوغلو، هازال فیلیز و ملیسا آصلی پاموک اشاره کرد.

بازی جدید نسلیهان اتاگول مربوط به سریال دختر سفیر و ایفای نقش مقابل انگین آکیورک است. سریال دختر سفیر نیز مانند سایر بازی های نسلیهان، طرفدارن زیادی را به خود جلب کرده است.

حقایق جالب در مورد نسلیهان آتاگول 

نسلیهان به رقص علاقمند است اما تابحال آموزش رقص ندیده است. او صبح ها حتما باید اسپرسو بخورد و در طول روز سعی می کند آب زیادی مصرف کند.

طبق گفته ی نسلیهان، آشپزی او بسیار خوب است و عاشق غذاهایی است که با سیب زمینی درست شده باشند. نسلیهان خود را لجباز معرفی کرده است.

این بازیگر توانا، ترک عاشق سفر است و اغلب به اروپا سفر می کند، وی همچنین از ورزش های والیبال، پیلاتس، شنا و اسب سواری در کنار مطالعه کتاب و تماشای فیلم لذت می برد.

بیوگرافی کامل نسلیهان آتاگول بازیگر نقش ناره چلبی
بیوگرافی کامل نسلیهان آتاگول بازیگر نقش ناره چلبی

همسر و روابط خصوصی نسلیهان آتاگول 

نسلیهان در سال ۲۰۱۱ با بازیگر ترک بنام ‌علی بارکین بورکان که در سریال زندگی ادامه دارد، نقش برادرش را ایفا میکرد وارد رابطه شد و پس از مدتی از وی جدا شد.

در سال ۲۰۱۷، فردی بنام ارول کوسه که در دوران دبیرستان، با نسلیهان رابطه داشت، با به اشتراک گذاری عکس خود و نسلیهان ‌چنین نوشت که “نسلیهان وقتی به شهرت رسید، حتی پدر خودش را نیز فراموش کرد” ارول در ادامه چنین نوشته بود:” وقتی مشهور شد، همه ی ما رو فراموش کرد. پدرش رو در بستر بیماری رها کرد و رفت. پدرش از ناراحتی فوت کرد. ما رو هم فراموش کرد”.

نسلیهان در اکتبر ۲۰۱۳، و سر سریال فاتیح هاربیه با بازیگر ترک، کادیر دوغلو آشنا شد. این زوج در ۲۵ نوامبر ۲۰۱۵ نامزد شدند و در ژوئیه ۲۰۱۶ ازدواج کردند.

تبلیغاتی که نسلیهان آتاگو در آن ها به ایفای نقش پرداخته یا چهره ی تبلیغاتی آن ها بوده است

۲۰۰۵- بازی برای برند توفیتا

۲۰۰۵- بازی برای برند سوتاش

۲۰۱۶ تا ۲۰۱۹- چهره ی تبلیغاتی برند ‌پانتانه

‌۲۰۱۷ تا ۲۰۱۹- چهره ی تبلیغاتی برند پوما

۲۰۱۸- بازی برای برند بولگاری

‌۲۰۱۸ تا ۲۰۲۰- چهره تبلیغاتی برند پلاروید

پیج اینستاگرام نسلیهان آتاگول 

نسلیهان از جمله سلبریتی های محبوب ترک است و عکس های زیبایی نیز از خود منتشر می کند. او در مصاحبه ای گفته است که ترجیح می دهد در اکثر مواقع چهره ی بدون آرایش خود را به اشتراک بگذارد. نسلیهان آتاگول هم اکنون بیش از ۱۰ میلیون دنبال کننده در اینستاگرام دارد.

فیلم های سینمایی نسلیهان آتاگول

۲۰۰۷- فیلم‌ سینمایی ‌ilk aşk (اولین عشق) در نقش بهار

۲۰۱۱- فیلم سینمایی Araf (برزخ) در نقش زهرا

‌۲۰۱۵- فیلم سینمایی Senden Bana Kalan (آنچه از تو برایم ماند) در نقش الیف

‌۲۰۱۸- فیلم سینمایی Dışarda 2 در نقش سنا کورکماز

سریال های نسلیهان آتاگول

‌۲۰۰۶ تا ۲۰۱۰- سریال Yaprak Dökümü (برگ ریزان) در نقش دنیز باشسوی

‌۲۰۱۱- سریال Kalbim Seni Seçti (قلبم تورو انتخاب کرد) در نقش ملیس

۲۰۱۱- سریال Canım Babam (پدر عزیزم) در نقش ‌پینار

‌۲۰۱۱ تا ۲۰۱۲- سریال Hayat Devam Ediyor (زندگی ادامه دارد) در نقش شیرین باکیرجی

۲۰۱۳ تا ۲۰۱۴- سریال Fatih Harbiye (فاتیح هاربیه) در نقش نریمان سولماز

۲۰۱۵ تا ۲۰۱۷- سریال Kara Sevda (کاراسودا/ عشق سیاه/ اوکیا/عشق بی پایان) در نقش نیهان سزین

۲۰۱۸- سریال Dip (عمق) در نقش بیلگه کورال

۲۰۱۹ تا به امروز – سریال Sefirin Kızı (دختر سفیر ) در نقش ناره چلبی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا