چهره هاسلبریتی ایرانی

بیوگرافی کامل ژیلا امیرشاهی و همسرش (مجری تلویزیون) + عکس و زندگی شخصی

در این مطلب از بیوگرافی ژیلا امیرشاهی و همسرش نوشته ایم. ژیلا امیرشاهی  ۲۳ اردیبهشت ۱۳۳۹ در قزوین به دنیا آمده و سابقه زیادی به عنوان مجری تلویزیون و گوینده رادیو دارد. همسر ژیلا امیرشاهی سید جمال الدین طبرسی نژاد متولد ۱۳۳۳ می باشد. فرزندان ژیلا امیرشاهی شامل ۳ دختر می باشد. وی ساکن تهران بوده و مدرک تحصیلی اقتصاد و بزرگانی دارد.

ژیلا امیرشاهی متولد فصل بهار در تهران و فارغ‌التحصیل رشته اقتصاد و بازرگانی در مقطع کارشناسی است. او بیشتر با اجرا در برنامه به خانه بر می‌گردیم شناخته شده‌است و در شبکه سلامت نیز به اجرا مشغول است. ژیلا امیرشاهی با نقاش مشهور سید جمال الدین طبسی نژاد ازدواج کرده‌ است و حاصل آن ازدواج ۳ دختر می‌باشد.

ژیلا امیرشاهی در ابتدا دبیر زبان انگلیسی در آموزش و پرورش بود اما به دلیل عدم رضایت از شغل خود و علاقه به گویندگی، وارد سازمان صدا و سیما شد. در سال ۷۱ به صورت مقطعی در گروه سیاسی و دانش فعالیت کرده و از سال ۷۳ وارد رادیو می‌شود که این آغاز کار حرفه ای اوست.

برنامه جهان دانش اولین اجرای رادیویی ژیلا امیرشاهی و پس از آن نیز در دو برنامه با موضوعات متفاوت به اجرا پرداخت که یکی برنامه ای ادبی به نام گل گشت و دیگری برنامه ای در حوزه دفاع مقدس به نام جلوه‌های پایداری بود.

 

ژیلا امیرشاهی در سال ۱۳۷۶ در برنامه «صدا در سیما» شرکت کرد و در سال ۱۳۷۹، برنامه پربیننده و پرمخاطب «به خانه بر می گردیم» را در دست گرفت. ژیلا امیرشاهی چند سال به دلیل شغل همسرش از بینندگان برنامه «به خانه برمی گردیم» خداحافظی کرده و مدتی را در خارج از ایران زندگی کرد و پس از بازگشت به ایران دوباره مجری این برنامه شد و تا به الان نیز در آن حضور دارد.

ژیلا امیرشاهی می‌گوید: این برنامه برایم مثل بچه ای است که بزرگش کردم، خیلی دوستش دارم و روی آن تعصب دارم. از دیگر فعالیت‌های امیرشاهی، اجرای برنامه مادر، کودک، تندرستی در شبکه سلامت است.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا