چهره هاسلبریتی خارجی

بیوگرافی کرنویر بوهرا بازیگر نقش «آهیل رضا ابراهیم» در سریال قبول می‌کنم+عکس

مجله اینترنتی کولاک، سمیرا فیض آبادی: کرنویر بوهرا که همچنین به نام مانوج بوهرا شناخته می‌شود یکی از بازیگران، تهیه‌کنندگان و طراحان مطرح قال تلویزیون هند است.  وی متولد ۲۸ آگوست سال ۱۹۸۲ میلادی است. او در جودپور راجستان و در خانواده‌ای مرواری به دنیا آمد.

 

کرنویر بوهرا
کرنویر بوهرا

 

او پسر مهندرا بوهرای فیلمساز و  نوه‌ی رام کومار بوهرای بازیگر و کارگردان است. سونیل بوهرا، تهیه کننده معروف پسرعموی اوست. او یک خواهر به نام میناکشی دارد. بچه درس خوانی نبود و در ورزش هم موفق نبود. او لیسانس مدیریت بازرگانی دارد. کرنویر بوهرا حدود دو سال زیر نظر یک پاندیت مجرب، آموزش حرکات موزون سنتی «کتاک»  را دوره دید.

 

بوهرا  در سریال‌های تلویزیونی متعددی همچون «شرارت»، «ناگین ۲»، «دیل سه دیل دعا» و «قبول می کنم» بازی کرده است. اولین باری که بوهر ا در مقابل دوربین قرار گرفت کودک بود. او در سال ۱۹۹۰ در فیلم «تجا» بازی کرد. همچنین در فیلم «جاست محبت» نقش کبیر را بازی کرد. او تجربه دستیار کارگردانی را هم در کارنامه کاری خود دارد.  بوهرا در فیلم‌های سینمایی متعددی همچون «قسمت کانکشن» و «بمبئی ۱۲۵ کیلومتر» بازی کرده است.

 

او در سال ۲۰۰۶ با مدل شناخته شده‌ای به نام تیجی سیدو در بنگالورو ازدواج کرد. در سال ۲۰۰۷ او نامش را از مانوج به کرنویر تغییر دارد. در سال ۲۰۱۶ بعد از ده سال زندگی مشترک، این بوهرا و سیدو اعلام کردند که منتظر تولد اولین فرزندشان هستند که البته سیدو دوقلو باردار بود و ۱۹ اکتبر ۲۰۱۶ صاحب دو دختر شدند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا