چهره هاسلبریتی خارجی

تبریک روز مادر ستاره‌های بالیوود

ترجمه: سمیرا فیض آبادی ، اختصاصی مجله کوللاک

مهم نیست که چقدر با مادرتان اختلاف نظر دارید اما مهم این است که نهایتا شما به مادرتان نیاز دارید و بدون آنها احساس خلا می‌کنید. همه‌ی ما از جمله سلبریتی‌ها این حقیقت را می‌دانیم و نباید از ابراز علاقه و محبت به آنها دریغ کنیم. مادرها گنج باارزش زندگی ما هستند و همیشه باید قدردان زحمت‌های بی انتهای آنها باشیم. روز مادر بهانه‌ایست برای یادآوری مقام بزرگ آنها و چقدر خوب است که به بهانه این روز از آنها تقدیر و تشکر کنیم.

ستاره‌های بالیوود،  سال ۲۰۱۸  به مناسبت روز مادر عکس مادرانشان را منتشر کرده و از آنها تشکر کرده‌اند. اگر برایتان این مطلب جالب است با ما همراه باشید.

آیشواریا عکسی همراه مادر و دخترش منتشر کرد و نوشت: «تو مرا کامل می کنی، هر نفس زندگی ما، روزتان مبارک.

عالیا بات عکسی از خودش و مادرش را در صفحه‌اش گذاشت و زیر آن نوشت: «مامان خوشگلم سلام، امروز روز توست. امروز و همه روزهای دیگر.» عالیا بات و مادرش سونی رزدان در فیلم اخیر عالیا، «راضی» هم نقش مادر و دختر را بازی کرده بودند.

سوها علی خان عکسی از مادرش شرمیلا تاگور، ستاره دیروز بالیوود و دختر کوچولویش اینایا را پسته گذاشته و گفته: «از یک مادر تا مادری دیگر، روز مادر مبارک»

وارون داوان هم عکسی از خودش در کنار مادرش را منتشر کرد و روز مادر را تبریک گفت.

پریانکا چوپرا عکسی از خودش و مادرش به اشتراک گذاشت و جملاتی تاثیرگذار نوشت: «تنها چیزی که به پدر قول دادم این بود که تو را شاد و خندان نگه دارم. مادرم وقتی تو را پر از شور زندگی می‌بینم خیلی خوشحال می‌شوم. تو برای من تعریفی از سرزنده‌گی هستی! همیشه برایت آروزی شادمانی و خوشی می‌کنم. تو دلیل قوت و ضعف من هستی. اگر حتی ۵ درصد شبیه تو باشم زندگی‌ام مهیجی خواهم داشت. خیلی دوستت دارم. روز مادر مبارک»

کاترینا کایف نیز اینگونه پست گذاشت: «روز مادر مبارک… مادر بهترین مثال مثبت گرایی، از خودگذشتگی، فداکاری و بخشندگی است.

آکشی کومار عکسی منتشر کرد که در آن او و خواهرش در حال بوسیدن مادرشان هستند و زیر آن نوشت: «وقتی خورشید در خانه ما غروب می‌کند، نور درون ما به خاطر این زن یعنی مادرمان، قهرمان زندگی‌مان درخشیدن می‌گیرد. او دلیل ابدی طلوع خورشید برای ماست. روز مادر بر همه مادران مبارک.»

ایشا گوپتا با انتشار این عکس از مادرش به خاطر اینکه قهرمان زندگی اوست تشکر کرد و روز مادر را تبریک کند.

آرجون کاپور یک عکس از دوران کودکی‌اش در آغوش مرحوم مادرش مونا منتشر کرد و نوشت: «تو کمکم کردی به ستاره‌ها برسم و حالا به عنوان یکی از آن ستاره‌های درخشان از بالا ما را میبینی. دوستت دارم مامان و من و انشولا روز مادر را به تو تبریک می‌گوییم. تو همه چیز ما هستی و مثل آن موقعی که در کنارمان بودی از ما حمایت و حفاظت می‌کنی. دلم می‌خواست تو را در آغوش بگیرم.

کاجول یک سلفی از خودش و مادرش به اشتراک گذاشت و نوشت: « کپی برابر اصل! قدرت زندگی‌ام، مادرم…»

آمریتا آرورا عکسی در کنار خواهر مالایکا و مادرش جویس آرورا منتشر کرد و روز مادر را تبریک گفت.

شرادا در این عکس به گرمی مادرش را در آغوش گرفته و پست گذاشته: «دنیای من، ضربان قلب من، روح زندگی آهنگ‌هایم. مامان امروز و همه روز، روزت مبارک.»

سوناکشی سینها هم با انتشار این عکس چنین تبریک گفت: « روز مادر برای اولین عشق زندگی‌ام، اولین دوست زندگی‌ام و اولین رل مدل زندگی‌ام مبارک.»

نیها دوپیا این عکس از عروسی‌اش در کنار مادرش را به اشتراک گذاشت و نوشت: « مادرم، تمام زندگی‌ام، خیلی دوستت دارم. روز مادر را به همه مادرها تبریک می‌گویم.»

کارن جوهر این عکس را از مادرش هیرو جوهر و دخترش روهی منتشر کرد و جمله‌ای بامزه زیر آن نوشت: « روز مادر مبارک. این روز را به خودم و مادرم تبریک می‌گویم.» از آنجایی که کارن جوهر همسر ندارد خودش را برای بچه‌هایش هم مادر می‌داند و هم پدر!

شیلپا شتی روز مادر را در کنار مادرش و پسرش ویان جشن گرفت. او همچنین عکسی در کنار پسرش به اشتراک گذاشت و نوشت: «این نقش (مادر بودن) بهترین نقشی است که در طول زندگی‌ام است و قبل از بازی برای آن جایزه گرفته‌ام و جایزه‌ام تو هستی پسرم. خیلی جالب است که قلبم بیرون از وجودم می‌تپد… ویان. مادرم روزت مبارک، بی نهایت دوستت دارم. روز مادر به همه مادران مبارک.»

عامر خان هم به مناسبت این روز تصویری در کنار مادرش زینت حسین و خواهرها و برادرش منتشر کرد.

روز مادر برای جانوی کاپور بعد از فوت مادرش سری دیوی روزی دردناکی شده است. او این عکس از دوران کودکی‌اش در کنار مادرش را انتشار کرد.

 

 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا