چهره هاسلبریتی ایرانی

تراکتور سواری مهران مدیری در برف بانه ، سردشت و مرز عراق ! + ویدیو

تراکتور سواری مهران مدیری در برف بانه و سردشت ویدیو خاطره جالب مهران مدیری در جریان تصویربرداری فیلم درخت گردو در بانه و سردشت را ببینید. مهران مدیری در دورهمی یکشنبه شب میزبان محمدحسین مهدویان کارگردان فیلم درخت گردو بود.

در بخشی از این برنامه مهران مدیری درباره قرارداد در این فیلم و صحبت های مقدماتی با تهیه کننده و همینطور حضور او در مناطق مرزی خاطره جالبی تعریف کرد که در ویدیو مشاهده می کنید.

درخت گردو فیلمی به کارگردانی محمدحسین مهدویان، نویسندگی مشترک ابراهیم امینی و حسین حسنی، تهیه‌کنندگی سیدمصطفی احمدی و محصول سال ۱۳۹۸ است. این فیلم قرار است در فستیوال های معتبر جهانی به نمایش گذاشته شود.

تراکتور سواری مهران مدیری در برف بانه
تراکتور سواری مهران مدیری در برف بانه

این فیلم از فیلم‌های راه‌یافته به بخش اصلی سی‌وهشتمین جشنواره فیلم فجر بود. محمدحسین مهدویان سیمرغ بلورین بهترین کارگردانی و پیمان معادی سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد را برای این فیلم از آن خود کردند. علیرضا قربانی به‌عنوان خواننده، حبیب خزایی‌فر به‌عنوان آهنگساز و اردشیر کامکار به‌عنوان کمانچه‌نواز با این فیلم همکاری کرده‌اند.

داستان فیلم با الهام از ماجرایی واقعی، در خلال بمباران شیمیایی سردشت شکل گرفته‌است. پیمان معادی نقش فردی به‌نام «قادر مولان‌پور» را روایت می‌کند که در خلال بمباران شیمیایی سردشت خانواده‌اش دچار مشکلات شیمیایی می‌شوند. در سکانس‌های آخر فیلم، «قادر» در جواب قاضی دادگاه لاهه که می‌پرسد: «چرا اینقدر امیدواری؟»، جواب می‌دهد: «اگر ما کردها امیدوار نبودیم خیلی زودتر از بین رفته بودیم».

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا