سرگرمی

تصادف دو فروند سفینه در ایستگاه فضایی به خاطر امنیت پراید (طنز)

در این پست از مجله اینترنتی کولاک مطلبی در مورد

تصادف دو فروند سفینه در ایستگاه فضایی به خاطر امنیت پراید (طنز)

ارائه شده است ، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است، می توانید برای مشاهده مطالب بیشتر در این موضوع به دسته بندی

طنز

مجله اینترنتی کولاک مراجعه کنید .

مهرشاد مرتضوی

رییس اداره استاندارد مهندسی سایپا در خبری که نیمکره شمالی زمین، بخشی از نیمکره جنوبی و ماه رو لرزوند و باعث تصادف دو فروند سفینه در ایستگاه فضایی شد تاکید کرد: برخی خودروهای اروپایی هم امنیت پراید را ندارند!

بنابراین ما رفتیم سراغ چند خودروی منحط اروپایی که ضعف‌هاشون رو نسبت به پراید بسنجیم. متاسفانه خودروهای اروپایی ادعای هوشمند بودن دارن، ولی جای هوش اگه چرخای عقبشون رو یه مقدار بزرگ‌تر طراحی میکردن، این‌قدر راحت ازشون دزدی نمی‌شد.

مثلا قدیم یه ویدیویی بود که طرف با نخ در پراید رو باز می‌کرد. خودروهای اروپایی از دور آدم نخ به دست رو ببینن، سریع درشون باز میشه و خودشون کاپوتشون رو میبرن بالا، میگن هرچی میخوای وردار. یا پرایدهایی داشتیم که دزدگیر هم روشون نصب بوده، سارق رفته یه آهنربا انداخته گوشه شیشه، دزدگیر خودش معذرت‌خواهی کرده و قطع شده. ولی اوضاع خودروهای اروپایی از این هم خراب‌تره. مورد داشتیم سارق با خشم رفته سمت خودروی اروپایی، هرچی از دهنش دراومده بار خودرو کرده. خودرو هم جواب داده: «بس کن دیگه. چقدر بی‌ادبی؟» و از غصه و خجالت دزدگیرش از کار افتاده.

حتی بعضی خودروهای اروپایی، از دور که آدم چاقو به دست میبینن، خودشون چهارچرخشون‌رو وا میکنن میندازن جلوی طرف، میرن رو چندتا آجر وایمیستن میگن نزدیک من نیا. قفلشونم که نیازی به بشکن زدن و پیچ گوشتی نداره. کافیه جلوش وایستی و بگی «سسمی باز شو». اونا هم با تشخیص صدای خشن سارق، میترسن و باز میشن.

ولی این ترسو بودن حداقل یه جا به کارشون میاد. مثلا اگه تو جاده با سرعت بالا برسن سر پیچ، از ترس ترمز میکنن و میکشن کنار. ولی پراید تا پیچ میبینه، میگه «ترس نداره که! محکم بشین تصادف‌رو حال کن!» و با همون سرعت شیرجه میزنه تو رودخونه پایین دره که یه تنی به آب زده باشه.

این پست توسط بخش طنز مجله کولاک گردآوری شده است , امیدواریم از مطالعه مطلب

تصادف دو فروند سفینه در ایستگاه فضایی به خاطر امنیت پراید (طنز)

استفاده کافی برده باشید، از شما دعوت می شود از مطالب مرتبط با این پست دیدن فرمایید .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا