اخبار داغسینماسینمای‌جهان

تقدیر از جنیفر لوپز در جشنواره «People’s Choice» با اهدای جایزه آیکونیک

مجله اینترنتی کولاک، ترجمه: سمیرا فیض آبادی: جنیفر لوپز خواننده و بازیگر مشهور امریکایی قرار است جایزه‌ای بزرگ دریافت کند! ازاین سوپرستار ۵۱ ساله دنیای موسیقی با اهدای جایزه آیکونیک (نمادین) در جشنواره «People’s Choice Awards» تقدیر خواهد شد. این جشنواره ۱۵ نوامبر ۲۰۲۰ در بارکر هانگر، سانتا مونیکا در کالیفرنیا برگزار خواهد شد.


جن نیل مدیر اجرایی این جشنواره در این باره چنین گفت: « جنیفر لوپز جذابیت جهانی بی مثالی دارد و بیش از دو دهه است که بسیاری از نمادین ترین و فراموش نشدنی ترین اجراهای تاریخ را به نمایش گذاشته است. برای هموار کردن راه برای هنرمندان بسیاری در سراسر جهان و به عنوان کسی که به تنهایی باعث افزایش ارائه لاتینکس موسیقی، فیلم، تلویزیون و مد شده، ما از جنیفر لوپز با اهدای جایزه آیکونیک این جشنواره در سال ۲۰۲۰ تجلیل می کنیم. »

جنیفر لوپز اخیراً دو آهنگ جدید با همکاری مالوما منتشر کرده است. این دو فوق ستاره آمریکایی برای دو تک آهنگ جدید به نام های « Pa ’Ti» و «Lonely» با هم همکاری کردند و یک موزیک ویدیو ساختند که روز پنجشنبه (۲۴ سپتامبر) منتشر شد. این دو سلبریتی مشهور همچنین در فیلم «Marry Me (با من ازدواج کن)» با هم همبازی شده اند. «بامن ازدواج کن» ۱۲ فوریه ۲۰۲۱ اکران خواهد شد. هر دو آهنگ فوق، جزء آهنگ های این فیلم نیز هستند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا