چهره هاسلبریتی ایرانی

استوری تبریک نوید محمدزاده به صابر ابر ( تولد ۳۶ سالگی صابر ابر )

تولد ۳۶ سالگی صابر ابر – نوید محمدزاده بازیگر محبوب و معروف مرد ایرانی با منتشر کردن عکسی از صابر ابر و تبریک از تولدت ۳۶ سالگی صابر ابر صفحه شخصی خود را بروز کرد.  با سایت کولاک همراه باشید و از اخبار سلبریتی ها مطلع شوید.

تولد ۳۶ سالگی صابر ابر

استوری تبریک نوید محمدزاده به صابر ابر

صابر ابَر (۱۸ خرداد ۱۳۶۳ در تهران) بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون و کارگردان تئاتر ایرانی است. وی به خاطر بازی در فیلم درباره الی نامزد بهترین بازیگر نقش مکمل مرد در ۲۷ امین جشنواره فیلم فجر و به خاطر بازی در فیلم دایره زنگی نامزد بهترین بازیگر نقش اول مرد در بیست و ششمین جشنواره فیلم فجر شد.

استوری تبریک نوید محمدزاده به صابر ابر ( تولد 36 سالگی صابر ابر )

عکس جدید از نوید محمدزاده

نوید محمدزاده (زادهٔ ۱۷ فروردین ۱۳۶۵ در تهران) بازیگر سینما و تئاتر اهل ایران است. نقش‌آفرینی وی در فیلم عصبانی نیستم موجب تحسین بسیاری از منتقدین گردید، تا جایی که بسیاری محمدزاده را شایستهٔ دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد در سی‌ودومین دوره جشنواره فیلم فجر می‌دانستند.همچنین وی ۲ بار پیاپی موفق به دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد جشنواره فیلم فجر و همچنین تندیس بهترین بازیگر مرد جشن حافظ گردیده‌است.

استوری تبریک نوید محمدزاده به صابر ابر ( تولد 36 سالگی صابر ابر )

تولد ۳۶ سالگی صابر ابر

صابر ابر جزو مجریانی است که وقتی وارد دنیای بازیگری شد به شدت موفق بود و این اتفاق برای کمتر مجری پیش می آید. صابر ابر با بازی در فیلم سینمایی شاعر زباله ها به کارگردانی محمد احمدی به سینما آمد ولی اولین بار در فیلم دایره زنگی در اکران عمومی یک فیلم سینمایی دیده شد و خیلی زود هم به جایزه رسید.او با بازی در ۳ فیلم یک پذیرایی ساده مانی حقیقی، برف روی کاجها پیمان معادی، انتهای خیابان هشتم علیرضا امینی در سال ۱۳۹۰ سال پرکاری را پشت سر گذاشت. اما خودش در این رابطه گفت که اگر پیمان معادی، همایون اسعدیان و مانی حقیقی امسال دوباره سه فیلم را در فاصله یک هفته از یکدیگر بسازند او باز هم در فیلم آنها حضور پیدا خواهد کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا