چهره هاسلبریتی ایرانی

تولد ۳ سالگی خواهرزاده گلاره عباسی + عکس

گلاره عباسی یکی از بازیگران به نام سینما و تلویزیون است که در بیست و نهمین روز از سال ۱۳۶۲ در تهران متولد شد. او با منتشر کردن عکس هایی از خواهرزاده دخترش به اسم جانا تولد ۳ سالگی او را تبریک گفت. تصاویر از مدل کیک جانا همراه با اخبار جدید سلبریتی ها با مجله کولاک همراه باشید.

تولد 3 سالگی خواهرزاده گلاره عباسی

گلاره عباسی نوشت :

کلا نیمی از من پیش مادر و پدر و خواهر است . همیشه نصفه هستم انگار .
و این چند سال و خواهر زاده بازی که …
تولدت مبارک جانای من
جان و جهان من تویی
تولدت مبارک خاله

تولد 3 سالگی خواهرزاده گلاره عباسی

عکس از دختر خواهر گلاره عباسی

 او فارغ التحصیل رشته تئاتر از دانشگاه هنر و معماری تهران و از شاگردان استاد امین تارخ میباشد. گلاره در یک خانواده چهار نفره بزرگ شده و فقط یک خواهر به نام بهار دارد که دارای تخصص در زمینه تغذیه میباشد و در کشور کانادا زندگی میکند. گلاره عباسی علاوه بر سینما نیز در چندین سریال تلویزیونی حضور داشته است که می توان به : سریال نون و ریحون,سریال حیرانی,سریال شیدایی,بچه ها نگاه میکنند,کتاب فروشی هدهد,مهرآباد,گمشده,سریال تکیه بر باد و به تازگی سریال مدینه اشاره نمود.

تولد 3 سالگی خواهرزاده گلاره عباسی

مدل لباس عروسکی جانا 

گلاره عباسی در سال ۱۳۸۷ با بازی در فیلم سینمایی یک گزارش واقعی به کارگردانی داریوش فرهنگ وارد عرصه سینما شد. او در این فیلم با اساتید بزرگی مثل مرحوم داوود رشیدی و داریوش فرهنگ همبازی شد و توانست به شهرت برسد. این فیلم روایتگر داستان زندگی دو دوست است که به دور از انتظار همه در مقابل یکدیگر قرار میگیرند و داستان فیلم را جلو میبرند. این فیلم برنده تندیس بهترین عکس از چهاردهمین دوره از جشن خانه سینما شد.

تولد 3 سالگی خواهرزاده گلاره عباسی

عکسی از کیک تولد جانا خواهرزاده گلاره عباسی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا