چهره هاسلبریتی ایرانی

تیپ جدید ریحانه پارسا با موهای بافته در تست فیلم کوسه + ویدیو معرفی فیلم کوسه توسط ریحانه پارسا

تیپ جدید ریحانه پارسا با موهای بافته در تست فیلم کوسه به همره ویدیو معرفی فیلم کوسه توسط ریحانه پارسا با اسپری الکل در روزهای کرونایی در اینجا. پیش تولید فیلم سینمایی «کوسه» در روز‌های آتی از سر گرفته خواهد شد و قرار است فیلمبرداری آن از اواخر خردادماه آغاز شود. پژمان جمشیدی اولین بازیگری ست که بازی در این فیلم را پذیرفته و در جدیدترین اثر علی عطشانی بازی خواهد کرد. همچنین خبر رسیده مهدی هاشمی به جمع بازیگران فیلم سینمایی «کوسه» به کارگردانی علی عطشانی پیوسته است.

در جدیدترین خبر از این فیلم، مهران احمدی نیز به جمع بازیگران آن پیوسته است.

تعدادی از عوامل این فیلم که تاکنون حضورشان در این پروژه قطعی شده عبارتند از: کارگردان: علی عطشانی، تهیه‌کننده: سید محمد احمدی، علی عطشانی، نویسنده: پیمان عباسی، طراح صحنه و لباس: مجید علی‌اسلام، مدیر فیلمبرداری: محمود عطشانی، صدابردار: محمد شاهوردی، طراح چهره‌پردازی: امید گلزاده، چهره‌پرداز: فرزانه زردشت، دستیار کارگردان و برنامه‌ریز: وحید مهین دوست، مدیر تولید: سعید دلاوری، مدیر تدارکات: جواد قاسمی، مجری طرح: بیتا فیلم تهران، مشاور رسانه‌ای و مدیر روابط عمومی بیتافیلم: مریم قربانی‌نیا.

ریحانه پارسا متولد ۱۳۷۲ در تهران، بازیگر ۲۵ ساله کشورمان است. ریحانه پارسا فارغ التحصیل رشته تئاتر از دانشگاه سوره در سال ۹۴ است و بجز بازیگری در عکاسی نیز فعالیت تخصصی دارد.

ریحانه پارسا فعالیت حرفه ای خود را از تئاتر و کارهای دانشجویی دانشگاه سوره شروع کرد، می گوید اینقد بلند پرواز بودم که یک روزی می دانستم موقعیتی برای دیده شدنم پیش خواهد آمد.

اولین و حرفه ای ترین تجربه رسمی ریحانه پارسا در تلویزیون با سریال پدر نقش لیلا شروع شده است، این سریال در سال ۹۷ از شبکه دو پخش شد.

ریحانه پارسا با موهای بافته در تست فیلم کوسه
ریحانه پارسا با موهای بافته در تست فیلم کوسه

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا