چهره هاسلبریتی ایرانی

تیپ دیدنی و زمستانی ترلان پروانه در میان برف ها! + عکس

در این پست، عکسی از تیپ دیدنی و زمستانی ترلان پروانه در میان برف ها را خواهیم دید! با ما همراه باشید. ترلان پروانه ، بازیگر سینما و تئاتر متولد ۱۸ تیر ماه سال ۱۳۷۷ شمسی در شهر شیراز می باشد. ترلان از معدود بازیگرانی است که از کودکی وارد این حرفه شد و فعالیت خود را به صورت مستمر ادامه داد! در سال ۱۳۸۲ شمسی و در فیلم سینمایی ” رویای آخر ” به کارگردانی مهرداد خوشبخت و همچنین در سریال ” بچه‌ های خیابان ” به کارگردانی همایون اسعدیان و تئاتر ” آفتاب و درخت ” نقشی کوتاه اجرا نمود!

تیپ دیدنی و زمستانی ترلان پروانه

پروانه پس از نشان دادن استعداد خود، فعالیت خود را به طور جدی در سینما، تلویزیون و تئاتر ادامه داد و در ” جایزه بزرگ ” به کارگردانی مهران مدیری و سریال تلویزیونی” خوش غیرت ” به کارگردانی علی شاه حاتمی و به تهیه‌ کنندگی محمود فلاح و محصول سال ۱۳۸۳ شمسی حضور داشت. سریال تلویزیونی” خوش غیرت ”  برای اولین بار در نوروز ۱۳۸۴ شمسی از شبکه یک صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش شد.

ترلان پروانه در جشنواره بین‌ المللی فیلم‌ های کودکان و نوجوانان در سال ۱۳۹۰ شمسی به سبب بازی در فیلم سینمایی ” آهوی پیشونی سفید ” به کارگردانی، نویسندگی و به تهیه‌ کنندگی سید جواد هاشمی برنده ی پروانه زرین، به عنوان بهترین بازیگر دختر شد!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا