چهره هاسلبریتی ایرانی

تیپ ساده و جذاب لیلا حاتمی با مانتوی صورتی رنگ! + عکس

در این پست، عکسی از تیپ ساده و جذاب لیلا حاتمی را خواهیم دید! لیلا حاتمی ، بازیگر سینما و تلویزیون، مترجم و همچنین صداپیشه متولد ۹ مهر ماه سال ۱۳۵۱ شمسی در شهر تهران می باشد. لازم به بیان است پدر وی علی حاتمی ، کارگردان سرشناس سینمای ایران و مادر وی نیز زری خوشکام ، هنرپیشه سینما بود.

تیپ ساده و جذاب لیلا حاتمی

لیلا حاتمی در سال ۱۳۷۷ شمسی با علی مصفا از بازیگران سرشناس و تراز اول سینمای ایران ازدواج کرد! او در گفت و گویی که با ماهنامه ” فیلم ” در شهریور ماه سال ۱۳۹۰ شمسی انجام داد، گفت: “احساسات عمیق شکل گرفته در حین ساخت فیلم ” لیلا ” را پایه‌ گذار شکل‌ گیری پیوند این دو در زندگی واقعی شده‌ است. “

حاتمی از آن پس در شهر تهران زندگی می‌ کند. وی دارای دو فرزند به نام‌ های ” مانی ” و ” عسل ” است.

اولین بازی و حضور سینمایی حاتمی در ۱۲ سالگی و در نقش کودکی کمال‌ الملک در فیلم سینمایی ” کمال الملک ” بود! کارگردان این فیلم پدر خود یعنی علی حاتمی بود! بیشتر همکاری‌ های لیلا حاتمی تاکنون با داریوش مهرجویی بوده‌ است. این همکاری‌ ها شامل بازی در چهار فیلم به ترتیب سال ساخت: عبارتند از لیلا، میکس، آسمان محبوب و نارنجی پوش می‌ شوند. در این میان ” لیلا ” یکی از مشهورترین فیلم‌ های داریوش مهرجویی است که لیلا حاتمی یکی از به یادماندنی‌ ترین نقش‌ های خود را در آن به جای گذاشته‌ است.

پس از آن ایشان با کارگردان‌ هایی هم چون علی مصفا، حمید نعمت‌ الله، فریدون جیرانی، علیرضا رئیسیان و علی حاتمی بیشترین همکاری را داشته‌ است!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا