چهره هاسلبریتی ایرانی

تیپ متفاوت ریحانه پارسا، پژمان جمشیدی و سام درخشانی در کنار هم + عکس

در این عکس ها تیپ متفاوت ریحانه پارسا پژمان جمشیدی و سام درخشانی را می بینید که در نشست خبری فیلم خوب بد جلف ۲ ارتش سری در جشنواره فیلم فجر حضور داشتند. نشست خبری فیلم خوب، بد، جلف۲؛ارتش سری با حضور پیمان قاسمخانی گارگردان، دیگر عوامل و بازیگران فیلم، شامگاه چهارشنبه ۱۶ بهمن در پردیس سینمایی ملت برگزار شد.

تیپ متفاوت ریحانه پارسا پژمان جمشیدی و سام درخشانی
تیپ متفاوت ریحانه پارسا پژمان جمشیدی و سام درخشانی

پیمان قاسمخانی، آغازگر صحبت‌های عوامل فیلم در این نشست خبری بود. او درباره کارگردانی «خوب، بد، جلف۲؛ارتش سری» گفت: «کارگردانی این فیلم به صورت مشترک با محسن چگینی بود و اگر از لحاظ تکنیکی پیشرفتی نسبت به کار قبلی من دیده می‌شود، مدیون محسن است. باید توضیح بدهم اگر اسم وی در تیتراژ به عنوان کارگردان نیامده است، دلیلش این بوده که نامش را دیر به وزارت ارشاد داده‌اند.»

در واکنش به این صحبت قاسمخانی، سام درخشانی به شوخی گفت: «اگر به لحظ تکنیکی تغییری در بازی من می‌بینید، به این دلیل است که پژمان در کنار من حضور داشته است و اگر در تیتراژ نامش را نیاوردیم به این دلیل بوده که اسمش را دیر به ارشاد داده‌ایم!»

در بخشی از این نشست، بازیگران فیلم درباره نقش خود صحبت کردند. سام درخشانی با اشاره به حضور خود در فیلم‌های کمدی گفت: «زمانی که بحث مارکت پیش می‌آید، بازیگر محدود می‌شود. من دوست دارم نقش‌های درام هم بازی کنم اما همیشه فیلم‌های کمدی مخاطب بیشتری دارند. سعی دارم در انتخاب‌هایم تعادلی بین فیلم‌های درام و کمدی برقرار کنم.»

ریحانه پارسا هم در پاسخ به پرسشی درباره معروفیت و شهرت زودهنگام خود پس از سریال «پدر» گفت: «طبیعی است که یک بازیگر پس از بازی در اولین حضورش از خود راضی  شود و بگوید دیگر برای چه باید تلاش کنم اما برای من این اتفاق نیفتاد. لحظه‌ای که تیتراژ قسمت آخر سریال «پدر» تمام شد، به خودم گفتم که پس از پایان هر کار به آن تکیه نکنم.»

او ادامه داد: «اگر بعد از سریال «پدر» یک سریال با همان موضوع بازی می‌کردم، می‌توانستم آن دو را کنار هم بچینم و مقایسه کنم، اما در حال حاضر نمی‌توان این کار را کرد زیرا به عنوان دومین کارم در یک فیلم سینمایی کاملا متفاوت بازی کردم.»

ریحانه پارسا
ریحانه پارسا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا