چهره هاسلبریتی ایرانی

تیپ و گریم عجیب بهرام افشاری با ریش و سبیل و سر تراشیده ! + عکس

تیپ و گریم عجیب بهرام افشاری با ریش و سبیل و سر تراشیده در فیلم صحنه زنی همراه با عکس به همراه اطلاعاتی از فیلم صحنه زنی را در این مطلب بخوانید. جدیدترین عکس بهرام افشاری همزمان با پایان فیلمبرداری صحنه زنی منتشر شد

بهرام افشاری با ریش و سبیل
بهرام افشاری با ریش و سبیل


فیلمبرداری «صحنه‌زنی» به کارگردانی علیرضا صمدی در لوکیشن‌های تهران به پایان رسید.

به گزارش روابط عمومی پروژه؛ جدیدترین تصویر بهرام افشاری در فیلم سینمایی «صحنه‌زنی» به کارگردانی علیرضا صمدی در حالی منتشر شد که فیلمبرداری این اثر پس از پشت سر گذاشتن حدود ۵۰ روز در لوکیشن‌های تهران به پایان رسید و همچنین تدوین آن نیز از میانه‌های کار بصورت همزمان توسط هایده صفی‌یاری در حال انجام بود و همچنان ادامه دارد.

مهتاب کرامتی، بهرام افشاری، پیام احمدی‌نیا، لیندا کیانی، محمد نادری، فرزانه سهیلی و مجید صالحی به همراه امید روحانی، سیامک ادیب و آتش تقی‌پور بازیگران این فیلم هستند.

«صحنه‌زنی» دومین فیلم بلند سینمایی صمدی بعد از «بی‌نامی» است که فیلمنامه و فضایی متفاوت دارد و طبق برنامه‌ریزی‌ها در صورت برگزاری سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر، به احتمال فراوان در این رویدا حضور خواهد داشت. مجیدرضا بالا تهیه‌کننده و مسعود زارع مجری طرح فیلم «صحنه‌زنی» هستند.

بهرام افشاری متولد ۶ خرداد ۱۳۶۶ در همدان، بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون است. اولین حضور وی در تلویزیون با سریال پایتخت ۲ بود که به عنوان بازیگر مهمان حضور داشت اما در پایتخت ۵ حضور پررنگ‌تری پیدا کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا