چهره هاسلبریتی خارجی

جانوی کاپور دختر سری دیوی کیست؟ عکس و بیوگرافی جانوی کاپور

جانوی کاپور دختر سری دیوی کیست؟ به همراه عکس و زندگینامه کامل و بیوگرافی جانوی کاپور همچنین اینستاگرام و نکاتی از زندگی خصوصی این ستاره بالیوود. جانوی کاپور دختر بزرگ سری دیوی با فیلم موفق “Dhadak” وارد سینما شد.

جانوی کاپور دختر سری دیوی
جانوی کاپور دختر سری دیوی

ترجمه: سمیرا فیض آبادی

جانوی Janhvi Kapoor دختر ستاره برجسته دیروز بالیوود، سری دیوی و بونی کاپور، فیلمساز مطرح سینمای هند است. متاسفانه سری دیوی سال گذشته درست چند ماه قبل از اکران اولین فیلم دخترش در دوبی از دنیا رفت و اهالی بالیوود را در شوک فرو برد.  جانوی ۷ مارس سال ۱۹۹۷ میلادی در بمبئی به دنیا آمد. او یک خواهر کوچکتر از خود به نام خوشی دارد که قرار است او هم به زودی وارد این عرصه شود. آنها یک برادر و خواهر ناتنی هم از ازدواج اول پدرشان دارند. آرجون کاپور بازیگر مطرح بالیوود برادر اوست. آنیل کاپور بازیگر کهنه‌کار بالیوود عموی او و سونم کاپور دخترعموی او هستند.

جانوی از کودکی به بازیگری علاقه‌مند بود  و علی رغم مخالفت مادرش برای ورود به این حرفه عزم راسخی داشت. سری دیوی همیشه دلش می‌خواست که دخترانش از این حرفه دور بمانند و پس از اتمام تحصیلاتشان ازدواج کنند و زندگی آرامی داشته باشند شاید به این دلیل که خودش سالها در محیط سینما فعالیت کرده بود و آن روی سکه را به خوبی می‌دانست. جالب است بدانید که سری دیوی زن دوم بونی کاپور شد و بونی به خاطر او همسر اول خود را طلاق داد. سری دیوی قبل از ازدواج با بونی، جانوی را باردار بود! و عشق میان سری دیوی و بونی کاپور در میان اهالی بالیوود شهره بود.

به هرحال، سری دیوی وقتی علاقه و تلاش جانوی را دید او را در این راه حمایت کرد. جانوی تحصیلات خود را در مدرسه بین المللی «Dhirubhai Ambani»  در بمئبی به اتمام رساند و پس از آن در کلاس‌های بازیگری در یک موسسه معتبر در کالفرنیا شرکت کرد. جالب است بدانید که آریان خان پسر شاهرخ خان نیز در همین موسسه مشغول گذراندن دوره بازیگری است جایی که رنبیر کاپور هم در آن دوره بازیگری دید.

این بازیگر ۲۲ ساله قبل از بازی در اولین فیلم خود به سختی زبان هندی را صبحت می‌کرد اما با یک دوره آموزش در فیلم “Dhadak” به خوبی هندی و راجستانی صحبت کرد. این فیلم توسط کارن جوهر فیلمساز مطرح بالیوود تهیه و تولید شد و جانوی در آن با ایشان خاطر، برادر شاهد کاپور همبازی شد. جانوی برای بازی در فیلم «تخت» ساخته کارن جوهر  قراردداد بسته است.  گفته می‌شود قرار است در سری دوم فیلم «دوستانا» نیز مقابل سیدارت روی کاپور ایفای نقش کند.

اینستاگرام جانوی کاپور

instagram.com/janhvikapoor

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا