اقتصادی

جدول شرایط پیش فروش ایران خودرو برای شنبه ۲۱ دی ماه ۹۸

امروز ایران خودرو شرایط پیش فروش جدید خود را اعلام کرده است. در ادامه با کولاک همراه باشید تا برنامه شرایط پیش فروش ایرانخودرو شنبه ۲۱ دی ۹۸ برای پژو ۲۰۷ با تحویل یک ساله و پژو پارس و پژو ۴۰۵ را مرور کنیم.

ایران خودرو

شرایط پیش فروش ایران خودرو شنبه ۲۱ دی ۹۸ برای پژو ۲۰۷

 

ایران خودرو

به اطلاع کلیه مشتریان محترم ونمایندگی‌های مجاز می رساند شرایط پیش فروش عادی شرکت ایرانخودرو در ساعت ۱۱ صبح روز شنبه مورخ ۲۱ دی ۹۸ برای پژو ۲۰۷ فاقد کروز کنترل مطابق جدول پیوست و با توضیحات ذیل ارائه می گردد.

شرایط ویژه بخشنامه :

ظرفیت ثبت نام برای هر کد ملی، از کل بخشنامه یک دستگاه خودرو می باشد و در صورت ثبت نام از سوی مشتریان محترم مغایر با این بند، قرارداد به صورت یک طرفه از سوی شرکت ایران خودرو لغو و وجه آن ظرف ۲۰ روز طبق ضوابط شرکت ایرانخودرو به مشتری عودت خواهد شد.

” مطابق با بخشنامه شماره ۴۲۴۹ دریافت کد کاربری و کلمه عبور قبل از ثبت نام در سایت فروش اینترنتی از الزامات ثبت نام می باشد لذا بدیهی است در صورت عدم دریافت کد کاربری و کلمه عبور،امکان ثبت نام میسر نخواهد بود.”

ایران خودرو

شرایط فروش فوری ایران خودرو برای پژو پارس و پژو ۴۰۵

به اطلاع کلیه نمایندگان محترم شرکت ایران خودرو می رساند، شرایط فروش اعتباری محصولات ایرانخودرو به تعداد بسیار محدود از ساعت ۱۱ صبح روز پنج شنبه مورخ ۱۹ دی ۹۸ تا زمان تکمیل ظرفیت به شرح جدول پیوست و با شرایط ذیل ارائه می گردد:

ایران خودرو

با هدف جلوگیری از ثبت نام واسطه ها و افزایش امکان ثبت نام برای مصرف کننده نهایی خودرو،شرکت ایرانخودرو فیلترهای را مطابق شرط و شروط مندرج در قواعد و ضوابط بخشنامه که قبلا تشریح شده است که در صورت ثبت نام مغایر با شروط مندرج در قواعد و ضوابط بخشنامه، ثبت نام مشتری از سوی شرکت ایران خودرو یک طرفه ابطال و وجه ایشان حداکثر ظرف ۲۰ روز مسترد خواهد شد.

“مطابق با بخشنامه شماره ۴۲۴۹ دریافت کدکاربری و کلمه عبور قبل از ثبت نام در سایت فروش اینترنتی از الزامات ثبت نام می باشد لذا بدیهی است در صورت عدم دریافت کدکاربری و کلمه عبور،امکان ثبت نام میسر نخواهد بود”

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا