چهره هاسلبریتی خارجی

جدیدترین استایل فوق العاده جذاب برد پیت در افتتاحیه فیلم جدیدش + عکس

ویلیام بردلی «بـِرَد» پیت (William Bradley “Brad” Pitt) ‏ ۱۸ دسامبر ۱۹۶۳ در شاونی، اوکلاهاما به دنیا آمد. تبار اصلی پیت به انگلستان برمی گردد. مادرش جین ریتا مشاور دبیرستان و پدرش ویلیام آلوین پیت مالک کمپانی ماشین های واگن است. برد پیت همراه خواهر و برادرش (راگ و جولی نیل) در اسپرینگ فیلد در ایالت میسوری بزرگ شد جایی که بعد از تولد پیت خانواده اش به آنجا رفتند. همچنان که او بزرگتر می شد به عنوان یک تعمید دهنده جنوبی محافظه کار مشغول به کار شد و سروده های کلیسا را می خواند.

این بازیگر که دو بار عنوان جذاب ترین مرد زنده را به دست آورده است. او در سال ۱۹۹۸ با ستاره سریال کمدی “دوستان” یعنی جنیفر آنیستون آشنا شد. آن ها در ۲۹ جولای ۲۰۰۰ (۸ مرداد ۱۳۷۹) در مالیبوی کالیفرنیا باهم ازدواج کردند. آن ها در ژانویه ۲۰۰۵ از هم جدا شده و در اکتبر همان سال طلاق گرفتند.بلافاصله پس از طلاق او با جولی دیده شد و مشخص شد که این دو بر سر فیلمبردای فیلم “آقا و خانم اسمیت” باهم آشنا شده بودند. در مه ۲۰۰۶ دخترشان شیلو نوئل جولی پیت به دنیا آمد. آن ها سه فرزند به نام های مدوکس، پاکس تین و زهرا هم به سرپرستی گرفته اند.

در جولای ۲۰۰۸ دوقلوی آن ها به نام های ناکس لئون (پسر) و ویوین مارشلین (دختر) به دنیا آمد، بین لس آنجلس و نیو اورلئان زندگی می کردند. آن ها در سال ۲۰۱۲ نامزد شده و در ۲۳ اوت ۲۰۱۴ (۱ شهریور ۱۳۹۳) در یک مراسم خصوصی در فرانسه ازدواج کردند. در سپتامبر ۲۰۱۶ جولی تقاضای طلاق داد و درخواست کرد که خودش سرپرستی شش فرزندشان را بر عهده بگیرد. عکسی از برد پیت در افتتاحیه فیلم جدیدش «روزی روزگاری در هالیوود» در مکزیک.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا