چهره هاسلبریتی ایرانی

جدیدترین عکس مهناز افشار در اینستاگرام با تیپ اروپایی

در این مطلب، جدیدترین عکس مهناز افشار در اینستاگرام با تیپ اروپایی را خواهیم دید! با ما همراه باشید. مهناز افشار ، بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون و متولد ۲۱ خرداد ماه سال ۱۳۵۶ شمسی در شهر تهران، بازیگری را با مجموعه تلویزیونی ” گمشده ” در سال ۱۳۷۷ شمسی آغاز کرد و پس از آن با بازی در فیلم سینمایی ” دوستان ” به کارگردانی علی شاه‌ حاتمی به دنیای سینما نیز راه یافت.

مهناز افشار در اینستاگرام

مهناز برای این پست خود در اینستاگرام چنین نوشت:

دست هایم را در باغچه میکارم

سبز خواهم شد ، میدانم ، میدانم ، میدانم و پرستوها در گودی انگشتان جوهریم

تخم خواهند گذاشت

فروغ جان فرخزاد

به وقت دوست داشتن ها

بالاخره یک روز خوب میاد. روزی که شادیهامون رو باهم قسمت میکنیم و غمهامون پر میکشن و میرن “

مهناز افشار یکی از پرکارترین و البته محبوب ترین هنرمندان سینمای ایران همواره حاشیه ساز بوده است. چندی پیش ویدیوی جدیدی از پشت صحنه برنامه استعدادیابی ایرانی با حضور مهناز افشار، ابی، آرش و نازنین به عنوان ۴ داور این مسابقه منتشر شده که قرار هست به زودی از شبکه MBC Persian پخش شود. در تصاویری که از مهناز افشار در برنامه استعدادیابی پخش شده است نشان می دهد او با کمی حجاب ظاهر شده است اما در هنگام ورود به سالن به آرش دست می دهد. بعد از گذشت چند روز از انتشار اولین تصویر مهناز افشار در گات تلنت ، تصویر دیگری از او منتشر شده که نشان می دهد ضبط برنامه آن ها آغاز شده است و از ۱۱ بهمن ماه نیز پخش خواهد شد.

افشار در سال ۱۳۸۹ شمسی برای ایفای نقش در فیلم ” سعادت‌ آباد “، سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن را از جشنواره فجر دریافت کرد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا