چهره هاسلبریتی خارجی

جدیدترین عکس های خیانت امبر هرد به جانی دپ و رابطه با ایلان ماسک

جدیدترین عکس های خیانت امبر هرد به جانی دپ و رابطه با ایلان ماسک. عکس های منتشر شده از امبر هرد همسر جانی دپ در آغوش ایلان ماسک. رابطه جنجالی امبر هرد و جانی دپ وارد فاز عجیب خیانت و رابطه علنی با اشخاص دیگر دیگر شده است.

عکس های خیانت امبر هرد به جانی دپ
عکس های خیانت امبر هرد به جانی دپ

در جدیدترین حواشی امبر هرد و ماجرای جدایی اش از جانی دپ، تصاویری از دوربین مدار بسته آسانسورِ پنت هاوس جانی دپ منتشر شده که در داخل آن امبر هرد و ایلان ماسک ( یکی از مشهورترین اشخاص فعال در حوزه تکنولوژی ) با یکدیگر رابطه ای برقرار کرده اند.

پیش از این جان دپ، امبر هرد را متهم به خیانت و از ایلان ماسک به عنوان کسی که هرد با او رابطه ای مخفیانه برقرار کرده نام برده بود. انتشار این تصاویر می تواند جنجال های بسیاری برای هرد و غول دنیای تکنولوژی به همراه بیاورد.

جدایی جانی دپ از امبر هرد یکی از جنجالی ترین موارد طلاق در هالیوود در سال های اخیر بوده که علاوه بر هزینه های مالی برای دپ، نقش زیادی در بیکار شدن و عدم تمایل کارگردانان برای کار با او داشته است و اکنون جانی دپ می خواهد این مسئله را از طریق دادگاه پیگیری کند.

در شکایتی که جانی دپ در روزهای گذشته علیه امبر هرد ارائه داده، وی را متهم به بدنام کردن خود کرده و بدین ترتیب به خاطر مقاله ای که هرد درباره کتک خوردن از دپ نوشته، از او درخواست ۵۰ میلیون دلار غرامت کرده است؛ زیرا به ادعای دپ این مقاله به قیمت از دست دادن نقش معروف او در مجموعه فیلم های «دزدان دریای کارائیب» (Pirates Of The Caribbean) شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا