چهره هاسلبریتی خارجی

جدیدترین عکس های شوال سام بازیگر و خواننده جذاب ترکیه ای

شوال سام خواننده و ترانه سرای مشهور ترکیه ای پسری فوتبالیستی به نام امیر از همسر اولش متین تیکن دارد. این بازیگر سرشناس در سریال و فیلم های ترکیه ای بازی کرده است.

شوال سام بازیگر نقس اندر در سریال ترکی سیب ممنوعه علاوه بر بازیگری در زمینه مدلینگ و خوانندگی نیز فعالیت دارد و به واسطه پدر هنرمندش وی نیز یک موزیسین موفق می باشد. وی از همسر سابقش متین تیکن یک پسر به نام امیر دارد.

بیوگرافی و عکس های شوال سام

شیوال سام در تارخ ۱۱ نوامبر ۱۹۷۳، در شهر اســتانبول به دنیا آمد. شوال بسیار هنرمند اسـت و در رشته های مختلف هنری همچون بازیگری، نوازندگی و خوانندگی فعال اســت. شوال دختر یکی از هنرمندان معروف ترکیه، لامان سام اسـت.

وی دختر خواننده و ترانه سرای قدیمی ترک، لمان سام می باشد و پدرش یک موزیسین است. او یک خواهر بنام شهناز دارد که دو سال از او بزرگتر است.

شوال سام

شوال کار بازیگری را در سال ۱٩٩٣ با سریال پدر فوق العاده آغاز کرد. شوال تا به امروز در بیش از ٢۰ فیلم و سریال به بازی پرداخته است که از جمله مهمترین آن ها می توان به حریم سلطان و داستان بدروم اشاره کرد.

شوال سام

بازی شوال سام در سیب ممنوعه

وی در سریال سیب ممنوعه که یک مجموعه درام و عاشقانه ترکیه ای می‌ باشد حضور یافته است. آخرین بازی شوال مربوط به سریال پرطرفدار سیب ممنوعه در سال ٢۰۱٩ و ایفای نقش اندر می باشد.

شوال سام

شوال در سال ۱٩٩٣ با فوتبالیست افسانه ای تیم بشیکتاش متین تیکن که لقب طوفان زرد را نیز یدک می کشید ازدواج کرد که این زوج در سال ۱٩٩٧ صاحب پسری بنام تارک امیر شدند و بعد از ان در سال ۹۹ از هم جدا شدند.

شوال سام

 


مطالب بیشتر در لینک بیوگرافی بازیگران ترکیه

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا