سرگرمی

جدیدترین عکس پروفایل عید در خانه میمانیم + اس ام اس و عکس نوشته عید و کرونا

جدیدترین عکس پروفایل عید در خانه میمانیم در این مطلب به همراه اس ام اس و عکس نوشته با موضوع عید و کرونا همچنین پیام های کوتاه عید کرونایی. عید سال ۹۹ به دلیل شیوع ویروس کرونا در کشور عید خاصی است. بسیاری از کارشناسان بهداشت و پزشکان توصیه کرده اند برای از بین رفتن ویروس شهروندان در خانه بمانند و به نوعی خود را قرنطینه کنند.

در پی این توصیه ها کمپین های زیادی در فضای مجازی به راه افتاد. در این کمپین‌ها که در رسانه‌ها و فضای مجازی بازتاب داشته، از مردم خواسته شده تا برای حفظ سلامتی خود و مقابله با شیوع بیماری کرونا برای مدتی از خانه خود بیرون نرفته و از تردد غیر ضروری در معابر و اماکن عمومی و نیز سفر خوداری کنند.

حمایت از این کمپین منجر به شکست ویروس کرونا می شود و رعایت نکات بهداشتی و حمایت همه جانبه از این کمپین بهترین راهکار برای مقابله با این ویروس است.

یکی از معروف ترین کمپین هایی که شهروندان را به ماندن در خانه ترغیب می کند کمپین #عید در خانه می مانیم است. ما در این مطلب عکس های جدید برای پروفایل منتشر کرده ایم که همگی این موضوع کمپین را پوشش می دهند.

به گفته این دسته از کاربران، افرادی که پس از تعطیلی مدارس و ادارات به شهرهای شمالی کشور سفر کردند برای خود، خانواده و اطرافیان خود ارزشی قائل نیستند و در صدد شیوع این ویروس به شهرهای دیگر ایران می باشند. پیشنهاد این دسته از کاربران ماندن در خانه، عدم رفتن به مسافرت و استفاده از ماسک در محافل عمومی و رعایت بهداشت است.

پروفایل عید در خانه میمانیم
پروفایل عید در خانه میمانیم


همچنین بخوانید:

عکس پروفایل در خانه بمانید

عکس پروفایل با موضوع کرونا + عکس نوشته و متن

متن های فضای مجازی درباره شیوع کرونا در ایران


برای دیدن مطالب بیشتر کلیک کنید:

عکس پروفایل جدید، عکس پروفایل خاص، عکس پروفایل زیبا، عکس نوشته های جالب

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا