چهره هاسلبریتی ایرانی

جدیدترین فیلم و عکس مراسم ازدواج ریحانه پارسا و مهدی کوشکی

جدیدترین فیلم و عکس مراسم ازدواج ریحانه پارسا و مهدی کوشکی در این مطلب تصاویر جالبی از عروسی ریحانه پارسا و مهدی کوشکی را ببینید. ازدواج ریحانه پارسا چهره جوان و پرحاشیه سینما و تلویزیون با مهدی کوشکی باعث تعجب بسیاری از طرفداران این بازیگر شد.

عکس مراسم ازدواج ریحانه پارسا و مهدی کوشکی
عکس مراسم ازدواج ریحانه پارسا و مهدی کوشکی

سال قبل بود که ریحانه پارسا با انتشار این عکسی در اینستاگرامش خبر از ازدواجش داد و نوشت: «گر هیچ نباشد چون تو باشی…ممنون از تبریکاتون و تشکر از جواهری باران بابت طراحی زیبای حلقه هامون» اما خیلی زود مشخص شد این خبر ریحانه پارسا در اینستاگرامش دروغ سیزده بود! او با انتشار یک پست دیگر در صفحه شخصی خود نوشت: « که دروغ سیزده بود که دروغ سیزده هست دروغ سیزده خواهد بود که مجرد است. »

مهدی کوشکی سال ۱۳۶۰ در شهر خرم‌ آباد به دنیا آمد. مهدی کوشکی نمایشنامه نویس، کارگردان، بازیگر تئاتر و بازیگر سینمای ایران است. مهدی کوشکی فارغ التحصیل رشته نمایش با گرایش ادبیات نمایشی از دانشکده سینما ـ تئاتر دانشگاه هنر است.

این دومین ازدواج مهدی کوشکی است. همسر سابق این بازیگر صحرا فتحی است که چندی قبل به دلایلی از یکدیگر جدا شدند. صحرا فتحی بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. از مهم‌ترین آثار صحرا فتحی می‌توان به بازیگری در فیلم دکلره، فیلم ولپن اشاره کرد. صحرا فتحی نخستین بار در سینما حضور یافته و سال ۱۳۹۰ در فیلم ولپن به کارگردانی مهدی کوشکی بازی کرده است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند فیلم دکلره، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای صحرا فتحی محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون سجاد باقری، ستاره پسیانی، حسین خدا رحمی و ماهان خورشیدی را تجربه کرد.

روز ۲۳ اسفند ماه مهدی کوشکی با انتشار عکسی در اینستاگرام خود از ازدواجش با ریحانه پارسا خبر داد و نوشت «عهدمان در این قرنطینگی» ریحانه پارسا بعد از بازی در سریال پدر به شهرت رسید و پیشنهادات زیادی برای بازی در فیلم ها و سریال ها دریافت کرد.عکس های مراسم ازدواج ریحانه پارسا و مهدی کوشکی در این مطلب منتشر می شود.


همچنین بخوانید:

مهدی کوشکی همسر ریحانه پارسا کیست ؟ + بیوگرافی

علت طلاق مهدی کوشکی از صحرا فتحی چه بود؟

شوخی های شبکه های اجتماعی با ازدواج ریحانه پارسا و مهدی کوشکی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا