چهره هاسلبریتی ایرانی

جدیدترین مصاحبه روزبه حصاری درباره ازدواج و برنامه آینده + ویدیو

جدیدترین مصاحبه روزبه حصاری درباره ازدواج و برنامه آینده همچنین ویدیو گفتگوی روزبه حصاری بازیگر نقش جواد جوادی در سریال بچه مهندس با علی ضیا. روزبه حصاری در جدیدترین مصاحبه خود در خصوص برنامه اش از ازدواج صحبت کرد.

روزبه حصاری، سال ۱۳۶۶ در تهران متولد شد. دانش‌آموخته مهندسی صنایع از دانشگاه آزاد است ، آموزش بازیگری را از سال ۱۳۹۰ و در آموزشگاه کارنامه آغاز کرد. در نوجوانی و سن ۱۳ سالگی رتبه ۱۵ آزمون آینده‌سازان را به دست آورد و در ۱۴ سالگی وارد مدرسه تیزهوشان شد. پس از اتمام دوره دبیرستان مدتی به تدریس عربی و شیمی کنکور پرداخت. حصاری به دلیل مخالفت خانواده تا ۲۰ سالگی غیر از نواختن سازهای کوبه‌ای فعالیت هنری دیگری نداشت.

او فعالیت موسیقی خود را از نوازندگی خیابانی و همراهی با گروه‌های زیرزمینی آغاز کرد و پس از پذیرفته شدن در دانشگاه در سن ۱۸ سالگی تصمیم گرفت در دوره‌های بازیگری آموزشگاه «کارنامه» شرکت کند تا مقدمات حضور حرفه‌ای او در عرصه بازیگری فراهم شود.

حصاری در سال ۹۰ – ۹۱ با نمایش پیتزا جهان ، برداشت آزاد و مرگ در میزند ؛ صاحب جوایزی در جشنواره تئاتر شد و همین افتخارات نگاه تهیه کنندگان را به او جلب کرد.به این ترتیب حصاری اولین بار در سال ۱۳۹۲ وقتی ۲۶ ساله بود با سریال یادآوری جلوی دوریین رفت.

من در تئاتر سعی می کنم فرزند زمانه خود باشم برایم مهم است در چه کاری روی صحنه می روم و کدام دغدغه مردمم را روایت می کنم. اگر کار تئاتر با دغدغه مردم گره نخورد بیشتر به خوشی رقصی روی صحنه تبدیل می شود تا خلقی هنرمندانه که دردی را بازگو کند.

مصاحبه روزبه حصاری درباره ازدواج
مصاحبه روزبه حصاری درباره ازدواج

ارتباط گرفتن با مردم برایم خیلی مهم است. مردم مخاطبان اصلی من هستند ، شاید برایتان جالب باشد بگویم که من برای بچه های کنکوری ، درس شیمی در آموزشگاها تدریس می کنم.

حصاری در سال ۹۷ دوران پرکاری خود را تجربه کدر او یک فیلم سینمایی و دو سریال بنام های سلام آقایی مدیر و تاریکی شب ، روشنایی روز ایفای نقش کرده است.

روزبه حصاری در ۱۳ فروردین ۹۸ در یک پست اینستاگرام خبر ازدواجش با ریحانه پارسا را اعلام کرد اما کمتر از ۲۴ ساعت در پست جدید این خبر را دروغ ۱۳ عنوان کرد! در مدتی که بیکار هستند با تماشای فیلم و تئاتر و همچنین خواندن کتاب خود را به روز نگه می دارم و به نوعی مشغولم یادگیری هستم بهه همین دلیل از دوران بیکاری به نیکی یاد می کنم ، چراکه با آموزش من همراه بود.

اگر روزی احساس کنم که معیار انتخابم حواشی ام است آن روز بازیگری را کنار می گذارم معقتدم مدیوم های تئاتر ، تلویزیون و سینما تنها ویترین بازیگر هستند و حاشبه برای او بی معنی است.

همانقدر که در انتخاب تصویر حساس هستم برای بازی در تئاتر هم حساسیت دارم ، تئاتر برای من به معنی آموختن و یادگیری است. تئاتر خشت اولی است که اگر کج بگذاری دیوارت تا ثریا کج می رود. حصاری یکی از علاقمند به ورزش فوتبال و از طرفدار تیم پرسپولیس می باشد ، آقای بازیگر همچنین با خانم الهه حصاری (بازیگر) نسبت خانوادگی ندارد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا