کلیپ داغ

جدیدترین ویدیوها از شورش در زندان الیگودرز و فرار زندانیان!

جدیدترین ویدیوها از شورش در زندان الیگودرز و فرار زندانیان را اینجا ببینید. درگیری در زندان الیگودرز طی روزهای گذشته اتفاق افتاد و باعث کشته شدن ۱ نفر شد. فرماندار الیگودرز گفت: شورش برخی از زندانیان در زندان الیگودرز یک کشته و ۱ زخمی به همراه داشت.

حمید کشکولی روز شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در ساعت ۱۷ و ۴۵ دقیقه یکم فروردین ماه ۹۹ با برنامه‌ریزی و به تحریک تعدادی از زندانیان شرور و سابقه‌دار در اقدامی غیرقانونی، زندانیان دست به شورش زده و ضمن تخریب اموال زندان به قصد فرار با مامورین درگیر شده که با شکستن درب‌های داخلی زندان به درب اصلی نزدیک شدند.

وی افزود: این اقدام زندانیان با حضور به موقع نیروهای انتظامی و همکاری سپاه پاسداران پس از چند ساعت آشوب و درگیری، تحت کنترل درآمد. فرماندار الیگودرز بیان کرد: متاسفانه در این شورش یک زندانی کشته و ۱نفر دیگر از ناحیه پا مجروح شدند. کشکولی اضافه کرد: علت حادثه و ناآرامی، توسط کارشناسان در دست بررسی است و نتیجه آن از طریق رسانه های رسمی به اطلاع عموم خواهد رسید.

اَلیگودَرز مرکز شهرستان الیگودرز و در شرق استان لرستان و با جمعیت ۹۰٬۷۹۹ در سال ۱۳۹۵ بعد از خرم‌آباد، بروجرد و دورود و کوهدشت پنجمین شهر پرجمعیت لرستان است. شهر الیگودرز در دامنه کوهستانی و با آب و هوایی سرد در زمستان و مطلوب و معتدل در بهار و تابستان شرق استان لرستان است؛ همچنین، از شهرهای مرتفع و مناطق سردسیر ایران است.

شورش در زندان الیگودرز و فرار زندانیان
شورش در زندان الیگودرز و فرار زندانیان

 

 


ویدیوهای بیشتر در لینک کلیپ داغ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا