چهره هاسلبریتی خارجی

جزئیاتی از رابطه سیمریتی کانا و گوتم گوپتا بازیگران سریال هندی من عاشق تو هستم

ترجمه: سمیرا فیض آبادی/ جزئیاتی از رابطه سیمریتی کانا و گوتم گوپتا بازیگران سریال هندی من عاشق تو هستم در این مطلب نوشته شده است. سیمریتی کانا، بازیگر مطرح و شناخته شده تلویزیون هند، با نقش «ریتیکا» در سریال «من عاشق تو هستم» ساخته اکتا کاپور  به شهرت و محبوبیت رسید، سریالی که شاکتی آرورا و رادیکا منان نقش های اصلی آن را ایفا کرده‌اند. سیمریتی در این  سریال با گوتم گوپتا همبازی بود.

جزئیاتی از رابطه سیمریتی کانا و گوتم گوپتا
جزئیاتی از رابطه سیمریتی کانا و گوتم گوپتا

سیمریتی کانا و گوتم گوپتا  هنگام بازی در این سریال درام خانوادگی،  به یکدیگر علاقه مند شدند  و بعد از مدت کوتاهی رابطه  داشتن، در سال ۲۰۱۷ با یکدیگر ازدواج کردند. درواقع رابطه آنها با یک دوستی ساده شروع شد و سپس این دوستی به عشق تبدیل شد و گوتم در یک سفر تفریحی به گوآ به سیمریتی پیشنهاد ازدواج داد و ۲۳ نوامبر ۲۰۱۷ در بمبئی مراس عروسی‌شان را برگزار کردند. آنها زندگی خوب و خوشی دارند و حالا منتظر تولد اولین فرزندشان هستند که طی چند ماه آینده به دنیا خواهد آمد.  سیمریتی عمدتا عکس‌های جذابی از تفریحات و دورهمی‌هایش با خانواده و دوستانش را در صفحه شخصی‌اش به اشتراک می‌گذارد. درواقع هر دوی آنها هل فضای مجازی هستند. گوتم برای همسر عزیزش، سیمریتی یک مراسم « baby shower» ترتیب داد که بسیاری از چهره های شناخته شده هم به این مراسم دعوت شدند.

سیمریتی متولد ششم جولای سال ۱۹۹۰ میلادی است. او کارش را با مدلینگ آغاز کرد و از سال ۲۰۱۳ فعالیت هنری‌اش شروع شد. معروف‌ترین سریال‌هایی که تاکنون بازی کرده است عبارتند از : It’s Complicated،  من عاشق تو هستم و این عشق را چه بنامم. سیمریتی در سریال «من عاشق تو هستم» که در سل ۲۰۱۴ تولید آن آغاز شد نقشی تقریبا منفی را بازی کرد. همسرش گوتم گوپتا در این سریال نقش نامزد سابق او «شرمان میتش پارک» و پسرعموی ایشانی را بازی کرده بود.

گوتم گوپت متولد ۱۳ آپریل سال ۱۹۸۸ میلادی در بمبئی است. او نیز کارش را مدلینگ آغاز کرد. «من عاشق تو هستم» اولین سریال تلویزیونی این بازیگر جوان بود که در سال ۲۰۱۴ در آنها با رادیکا منان و… همبازی شد  و اکنون یکی از بازیگران شناخته شده تلویزیون و سینمای هندی است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا