اخبار داغفرهنگی

جزئیات ابتلای علی فروغی مدیر شبکه ۳ به کرونا

جزئیات ابتلای علی فروغی مدیر شبکه ۳ به کرونا اطلاعات تکمیلی درباره کرونای فروغی . آیا فروغی مدیر شبکه ۳ کرونا گرفت؟ در این مطلب بخوانید. صفحه منتسب به یکی از روزنامه های ورزشی (گل) خبر از ابتلای علی فروغی به بیماری کرونا داده است که البته این خبر فعلا در حد شایعه است و از سوی دیگر مدیران این شبکه تایید یا تکذیب نشده است.

ابتلای محمدعلی فروغی مدیر شبکه ۳ به کرونا
ابتلای علی فروغی مدیر شبکه ۳ به کرونا

علی فروغی متولد ۱۳۶۷ در تهران، مدیر شبکه سه است. فارغ التحصیل لیسانس و  فوق لیسانس حقوق عمومی از دانشگاه امام صادق (ع) می باشد، او بعنوان مجری در رادیو شروع کرد و حالا رئیس شبکه سه است.

علی فروغی پسر باجناق حداد عادل نماینده سابق مجلس شورای اسلامی می باشد و در دانشگاه امام صادق آقای آیت الله مهدوی کنی درس خوانده است. وی از طرفداران محمدباقر قالیباف می باشد.

فعالیت خود را از زمانی دانشجویی بعنوان مجری و سپس سردبیری در رادیو آغاز کرد و در شبکه های رادیویی گفتگو، جوان و ایران به مدت ۷ سال فعالیت داشت. همکاری اش با تلویزیون تلویزیون با ساخت مستند شروع شد، مستند خارج از دید از سخنان رهبری در نماز جمعه سال ۸۸ از جمله فعالیت های او می باشد

فعالیت سیاسی آقای فروغی از فرماندهی پایگاه بسیج و قائم مقامی بنیاد اندیشه های امام در نهاد رهبری دانشگاه شروع شد. او سپس در شورای معارف صدا و شورای عالی کتاب بسیج نیز وارد شد.

علی فروغی در بالاترین سطح فعالیت خود توانست به رئیس مرکز بسیج صدا و سیما برسد و سپس مدیر مرکز تخصصی معاونت فرهنگی اجتماعی سازمان بسیج مستضعفین شد.

در ۵ اردیبهشت ماه ۱۳۹۷ خبری انتصاب وی بعنوان مدیر شبکه سه سیما همه را متعجب کرد، گفته می شود او از جمله کاندیداهای ریاست صدا و سیما در آینده خواهد بود.

در ویژه برنامه جام جهانی ۲۰۱۸ به تهیه کنندگی و مجری گری عادل فردوسی پور، کارلوس پویول بازیکن مشهور اسپانیایی بعنوان کارشناس بازی ایران و اسپانیا قرار بود در برنامه حاضر شود. ساعاتی قبل از شروع برنامه مجوز حضور پویول در برنامه ۲۰۱۸ صادر نشد و این شروعی برای قهر و ناراحتی عادل فردوسی بود

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا