اجتماعی

اطلاعیه جدید بیمارستان جم درباره وضعیت محمدرضا شجریان ۱۵ مهر ۹۹

در این مطلب از کولاک نیوز ، توضیحاتی درباره اطلاعیه جدید بیمارستان جم درباره وضعیت محمدرضا شجریان ۱۵ مهر ۹۹ خواهیم داشت! با ما همراه باشید. در اطلاعیه جدیدی که بیمارستان جم ساعت ۱۶ امروز پانزدهم مهر درباره وضعیت محمدرضا شجریان منتشر کرده است، گفته شده است شرایط استاد آواز ایران تغییر واضحی نسبت به روز قبل نداشته است.

استاد آواز ایران، روز گذشته با توجه به شرایط عمومی، قلبی-ریوی ناپایدار و افت سطح هوشیاری و فشار خون، به بیمارستان منتقل و در بخش مراقبت های ویژه بستری شد.

محمدرضا شجریان استاد آواز ایران، روز ۱۳ مهر ۹۹ با توجه به شرایط عمومی، قلبی – ریوی ناپایدار و افت سطح هوشیاری و فشار خون، به بیمارستان منتقل و در بخش مراقبت های ویژه بستری شد.

مهرداد بهلولی ، عضو تیم پزشکی درباره آخرین وضعیت محمدرضا شجریان گفت: شب گذشته استاد شجریان با وضعیت بسیار بد و با کاهش فشار خون و عفونت شدید در ناحیه بدن و کیسه صفرا به بیمارستان جم تهران منتقل شد و در حال حاضر در بخش ICU بستری است. پلاکت خون او به شدت افت پیدا کرده و به عدد ۸ هزار که کاملا خطرناک محسوب می‌شود رسیده است. میزان هوشیاری وی به عدد ۵ رسیده است.

در ادامه توضیحات دکتر عباسی ، پزشک معالج استاد شجریان در خصوص آخرین وضعیت درمانی ایشان را می بینیم:

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا