سینماسینمای‌جهان

جزئیات ساخت فیلم به بالا نگاه نکن به عنوان پرستاره ترین فیلم جهان

در اینمطلب از کولاک نیوز ، توضیحاتی درباره جزئیات ساخت فیلم به بالا نگاه نکن به عنوان پرستاره ترین فیلم جهان خواهیم داشت! با ما همراه باشید. نت ‌فلیکس و آدام مک ‌کی ، به تازگی لیستی از بازیگران طراز اول را برای یکی از پرستاره ‌ترین فیلم ‌های چندین سال اخیر معرفی کردند!

در فیلم به بالا نگاه نکن بازیگرانی چون لئوناردو دی‌ کاپریو ، کیت بلانشت ، جونا هیل ، هیمش پاتل ، تیموتی شلمی ، آریانا گرانده ، کید کادی ، متیو پری ، مریل استریپ ، تومر سیسلی ، جنیفر لارنس و راب مورگان حضور دارند!

آدام مک ‌کی ، نویسنده، کارگردان و تهیه‌ کننده ‌ی فیلم به بالا نگاه نکن خواهد بود. به بالا نگاه نکن داستان دو ستاره‌ شناس را دنبال می‌کند که توری مطبوعاتی برگزار می ‌کنند تا به بشر هشدار دهند یک سیارک در حال نزدیک شدن به زمین است!

بسیاری از ستارگان بهار گذشته به فیلم ملحق شده‌ اند، اما لئوناردو دی‌ کاپریو مدتی برای پیوستن به پروژه تامل کرده بود چرا که او باید به زودی در فیلم قاتلین ماه گل به کارگردانی مارتین اسکورسیزی نیز بازی کند. او برای بازی در هر دو فیلم برنامه ‌ریزی کرده است و نت ‌فلیکس حالا می ‌تواند پیوستن او به یکی از پرستاره ‌ترین فیلم‌ های تاریخ سینما را جشن بگیرد.

لئوناردو دی‌ کاپریو تاکنون همکاری در چندین پروژه نت ‌فلیکس را بررسی کرده است اما هرگز به صورت کامل با شبکه وارد همکاری نشده است. او یکی از معدود بازیگرانی بود که برای یک شبکه ‌ی استریمینگ جلوی دوربین نرفته بود. فیلم قاتلین ماه گل او نیز توسط اپل پخش خواهد شد!

تولید فیلم به بالا نگاه نکن قرار بود آوریل گذشته آغاز شود، اما پاندمی ویروس کرونا برنامه ‌های آدام مک ‌کی را به تاخیر انداخت؛ این وقفه سبب شد تا مذاکره با بازیگران بیشتری از جمله لئوناردو دی‌ کاپریو صورت گیرد.

آدام مک ‌کی این هفته در مصاحبه با اینسایدر گفته بود به این علت به تولید فیلم کمدی به بالا نگاه نکن روی آورده است که بار سنگین اندوهی پس از کارگردانی معاون (Vice) روی دوش خود احساس می‌ کرده است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا