سینماسینمای‌جهان

جزئیات ساخت فیلم توشه با بازی واکین فینیکس در نقش ناپلئون بناپارت + خلاصه داستان

در این مطلب از کولاک نیوز ، توضیحاتی درباره جزئیات ساخت فیلم توشه با بازی واکین فینیکس در نقش ناپلئون بناپارت خواهیم داشت! با ما همراه باشید. واکین فینیکس ، بازیگر و تهیه کننده آمریکایی در فیلم توشه (Kitbag) به کارگردانی ریدلی اسکات نقش ناپلئون بناپارت را بازی می ‌کند. واکین فینیکس برنده جوایزی از جمله جایزه گرمی، جایزه بفتا، دو جایزه گلدن گلوب، برنده یک اسکار و نامزد چهار جایزه اسکار است.

واکین فینیکس که در فیلم گلادیاتور با ریدلی اسکات همکاری کرده بود، در این فیلم نقش فرمانده انقلاب فرانسه را بازی می ‌کند که بعدها امپراطور فرانسه شد.

توشه (Kitbag) فیلمی اریجینال و شخصی توصیف شده است که سرگذشت ناپلئون و مسیر او برای رسیدن به امپراطوری و رابطه‌ ی او با همسر و تنها عشق واقعی‌ خود یعنی جوزفین نگاهی می‌ اندازد. ریدلی اسکات قصد دارد در این فیلم نبردهای معروف ناپلئون بناپارت ، جاه ‌طلبی سیری ‌ناپذیر او و ذهن استراتژیک او به عنوان یک رهبر نظامی فوق ‌العاده را به تصویر بکشد.

واکین فینیکس پس از کسب اسکار با فیلم جوکر به فیلم جدید مایک مایلز نیز پیوسته است. فیلمنامه ‌ی توشه (Kitbag) را دیوید اسکراپا به نگارش درآورده است که در همه‌ ی پول ‌های دنیا (All the Money in the World) با ریدلی اسکات همکاری کرده است.

این فیلم توسط استودیوهای قرن بیستم به تولید می ‌رسد.

این پروژه‌ در حالی رونمایی شده است که ریدلی اسکات فیلمبرداری آخرین دوئل با بازی مت دیمن ، جودی کومر ، بن افلک و آدام درایور را به پایان رسانده است. بن افلک در این نقش “چارلز ششم” را بازی می‌کند، مت دیمن نقش یک شوالیه، کومر نقش همسر شوالیه و درایو نقش یک زمین ‌دار. شوالیه و زمی ن‌دار باید با ادعای تجاوز جنسی همسر شوالیه با یکدیگر دوئل کنند. داستان این فیلم در سال ۱۳۸۶ میلادی روی می‌ دهد و توسط استودیوهای قرن بیستم به تولید رسیده است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا