سینماسینمای‌ایران

جزئیات ساخت فیلم سینمایی چشم و ابرو با بازی محمدرضا گلزار

در این مطلب از کولاک نیوز ، توضیحاتی درباره جزئیات ساخت فیلم سینمایی چشم و ابرو با بازی محمدرضا گلزار خواهیم داشت! با ما همراه باشید. برخی رسانه ‌های سینمایی مدعی شده اند که محمدرضا گلزار پس از تجربه‌ موفق ” بوتیک ” ، قرار است برای دومین بار جلوی دوربین حمید نعمت‌الله برود.

” چشم و ابرو ” عنوان فیلمی است که حمید نعمت ‌‌الله پیش ‌تولید آن را آغاز کرده است و قرار است محمدرضا گلزار ، ایفاگر نقش اصلی مرد آن باشد. این همکاری بسیاری را به یاد تجربه‌  بوتیک ” می ‌اندازد. فیلمی که محمدرضا گلزار در سال‌ های ابتدایی فعالیت خود و پس از بازی در چند فیلم تجاری و پرفروش، در کنار گلشیفته فراهانی در آن درخشید!

بسیاری ” بوتیک ” را بهترین تجربه سینمایی محمدرضا گلزار می ‌دانند و معتقدند محمدرضا گلزار پس از گذشت حدود دو دهه همچنان نقشی به خوبی نقش خود در ” بوتیک ” را ایفا نکرده است. حمید نعمت ‌الله پس از ” بوتیک ” فیلم ‌هایی مانند ” بی ‌پولی ” و ” شعله ‌ور ” و ” رگ خواب ” را جلوی دوربین برد و سریال ” وضعیت سفید ” را ساخت.

” چشم و ابرو ” به تازگی درخواست پروانه ‌ی ساخت داده است و حمید نعمت ‌الله قصد دارد آن را با چند بازیگر سرشناس دیگر امسال جلوی دوربین ببرد.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا