سینماسینمای‌ایران

جزئیات ساخت فیلم “لامینور” داریوش مهرجویی+بازیگران، خلاصه داستان و زمان اکران

فیلم لامینور جدیدترین اثر داریوش مهرجویی کارگردان شناخته شده سینمای ایران خواهد بود. نکته جالب در خصوص این فیلم تهیه کننده آن است. “رضا درمیشیان” که سابقه ساخت فیلم‌هایی مانند «لانتوری»، «یواشکی» و «عصبانتی نیستم!» را دارد، قرار است تهیه کنندگی جدیدترین اثر مهرجویی یعنی «لامینور» را به عهده بگیرد.

جزئیات ساخت فیلم لامینور داریوش مهرجویی
جزئیات ساخت فیلم لامینور داریوش مهرجویی

بعد از قرار گرفتن نام این دو کارگردان کنار هم در این فیلم، حضور علی نصیریان به عنوان بازیگر بر جذابیت های «لامینور» افزوده است. علی نصیریان در ششمین همکاری خود با داریوش مهرجویی در این فیلم بازی می‌کند. آخرین خبرها از این فیلم حاکی از قطعی شدن حضور سیامک انصاری نیز در این فیلم دارد.

آخرین بار نصیریان در سال ۱۳۵۹ در فیلم «مدرسه‌ای که می‌رفتیم» ساخته داریوش مهرجویی بازی کرده بود و پس از آن فرصت همکاری با این کارگردان برای او پیش نیامده بود. «گاو»، «پستچی»، «آقای هالو» و «دایره مینا» چهار همکاری دیگر این دو هنرمند باسابقه هستند.

به تازگی و بنابر جدیدترین اخبار سینمای ایران؛ پروانه نمایش فیلم جدید داریوش مهرجویی با نام «لامینور» صادر شده است. این فیلم ایرانی به نویسندگی مشترک وحیده محمدی فر و داریوش مهرجویی ساخته خواهد شد. تاکنون اطلاعات بیشتری درباره فیلم جدید داریوش مهرجویی منتشر نشده است.

«لامینور» حکم بازگشت داریوش مهرجویی را به سینما پس از شش سال دوری دارد. داریوش مهرجویی سابقه ساخت برخی از مشهورترین فیلم‌های تاریخ سینمای ایران را در نزد منتقدان دارد. مهرجویی فیلم‌هایی مانند «گاو»، «هامون»، «اجاره‌نشین‌ها»، «سارا»، «لیلا»، «پری» و «سنتوری» را دارد. از داریوش مهرجویی به عنوان کاشف بازیگرانی مانند خسرو شکیبایی و لیلا حاتمی یاد شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا