اخبار داغ

جزئیات فراخوان استعدادیابی برای فیلم سینمایی درسی بزرگ برای زندگی

مجله اینترنتی کولاک : فیلم سینمایی درسی بزرگ برای زندگی برای انتخاب بازیگر نقش اصلی اش ، اقدام به فراخوان دادن برای جذب استعداد های بازیگری گمنام کرده است ؛ فیلم سینمایی درسی بزرگ برای زندگی  به تهیه کنندگی  وکارگردانی :نوید اسماعیلی وقلم :وحید اسماعیلی ، بزودی آماده فیلمبرداری می شود .

راه بازیگر شدن و تست بازیگری، هر دو مقوله‌ بسیار پیچیده‌ای است. وارد شدن در این جهان زیبا نیاز به یادگیری‌های فراوان و مطالعات گسترده‌ای دارد. این روزها هنگامی که از خیلی‌ها می‌پرسیم که در آینده دوست دارید چه‌کاره شوید؟ اولین چیزی که می‌گوید بازیگری است.

اما حرفه بازیگری آن‌قدر ساده نیست که هرکس بتواند واردش شود. خصوصاً وقتی به کلاس‌های بازیگری می‌روید که مراحلش را بگذرانید تازه متوجه می‌شوید که راه ستاره شدن و حتی دیده شدن واقعا طولانی و دشوار ا‌ست. اولین چیزی که شما را وارد این دنیای بزرگ می‌کند مطالعات وسیعی است که باید انجام دهید.

 

درباره تست‌های بازیگری شما می‌توانید در موقعیت‌های مختلف خود را امتحان کنید. یا در موقعیت‌های مختلف خود را حفظ کنید. مثلاً با دوستانتان به کوهنوردی می‌روید و وقتی به بالاترین نقطه‌ کوه می‌رسید و وقتی خسته می‌شوید تمام مراحل راه رفتن به این فکر کنید که چگونه راه می‌روید، چگونه تنفس می‌کنید و خستگی را مثل یک تست بازیگری برای خود در نظر بگیرید. حتی در دعواهایی که می‌بینید یا اگر خودتان در دعوایی شرکت کردید.

در بازیگری، بازیگر است که در موقعیت‌های حساس از کالبد خود شکافته شود و از بیرون خود را نگاه کند. مثلاً در مراسم‌ تدفین و ختم که چه می‌کند و چگونه برخورد می‌کند. شاید بگویید این بی‌رحمی است، اما بدانید که بازیگر باید بی‌رحم باشد. او باید شخصیت دوم، سوم، چهارم و خیلی بیشتری داشته باشد. برای تست موارد ذکر شده کتاب داستان رابرت مک‌کی می‌تواند بزرگ‌ترین مرجع برای شما باشد و کمکتان می‌کند که خود را در موقعیت‌های مختلف امتحان کنید.

شما باید از همه اطلاعات سینمایی باخبر باشید. هر جا از گرفتن تست برای فیلمی صحبت می‌شود پیگیر باشید. به آنجا مراجعه کنید و زود ناامید نشوید. زیرا برای خودتان بهتر است که امتحان می‌شوید. هر دفتر تست بخصوص خود را دارد و این می‌تواند به شما نیرو بدهد تا ببینید در جلوی دوربینی که قرار می‌گیرید آیا همان آدم همیشگی هستید یا نه.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا