تلویزیون

جزئیات فصل پنجم برنامه دورهمی با ساختاری جدید

در این مطلب از مجله کولاک، توضیحاتی درباره جزئیات فصل پنجم برنامه دورهمی با ساختاری جدید خواهیم داشت! با ما همراه باشید. در جدیدتری خبرهای منتشر شده، مطلع شدیم مهران مدیری تصمیم دارد بعد از پایان این فصل از برنامه دورهمی ، با تغییراتی جدی فضای متفاوت با برنامه دورهمی را تجربه کند!

فصل پنجم برنامه دورهمی

شنیده می‌شود مهران مدیری پس از بدست گرفتن سکان برنامه به عنوان تهیه‌ کننده قرار است همان طور که قبلا قول داده بود موقعیت تکراری برنامه دورهمی را تغییر دهد و با ساختاری نو بازگردد. دورهمی مدت ‌ها است با فضا و ساختاری تکراری تنها به گفت و شنود مجری و مهمان می ‌پردازد و عملا این مسئله برنامه را دچار روزمرگی کرده است!

برنامه دورهمی نام یک مجموعه تلویزیونی با اجرا و کارگردانی مهران مدیری است که از ۲۷ اسفند ماه سال ۱۳۹۴ شمسی با تهیه کنندگی حمید رحیمی نادی و هاشم رضایت در شبکه نسیم صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران شروع به پخش کرد. ابتدا مهراب قاسم خانی ، کارگردانی این برنامه تلویزیونی را بر عهده داشت بعدا به دلیل برخی مشکلات از جمله ممنوع ‌التصویر بودن مهراب قاسم خانی از قسمت سیزدهم به بعد مهران مدیری کارگردانی را بر عهده گرفت!

در سه فصل اول این مجموعه پس از پایان هر قسمت هدایایی که از میهمانان گرفته شده بود در موزه ای به نام موزه دورهمی نگه داری می ‌شد و سپس به حراج گذاشته شده و درآمد آن صرف امور خیریه می گردید؛ اما در فصل ۴ هیچ هدیه ای از مهمان ‌ها گرفته نمی ‌شود و مهران مدیری در پایان قسمت اول گفت که قصد دارند با تماشاگرها بیشتر هم کاری داشته باشند.

در فصل های گذشته برنامه دورهمی به جز مهران مدیری به عنوان (طراح، کارگردان و مجری)، بازیگران مطرحی چون سیامک انصاری ، رامین ناصرنصیر ، الیکا عبدالرزاقی ، محمد نادری ، مهران رنجبر ، سروش جمشیدی ، مه‌لقا باقری ، سحر ولدبیگی به ایفای نقش پرداخته ‌اند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا