اخبار داغورزشی

جزئیات مهاجرت کیمیا علیزاده از زبان خودش

به گزارش پایگاه خبری کولاک نیوز، مهاجرت کیمیا علیزاده ، تنها بانوی مدال‌ آور ایران در تاریخ المپیک، یکی از خبرهای جنجالی سال ۹۸ بود و شوک بزرگی به ورزش ایران وارد کرد.

کیمیا علیزاده

کیمیا علیزاده قهرمان تکواندوی ایران که مدال برنز المپیک، نشان‌ های نقره و برنز رقابت‌ های قهرمانی بزرگسالان و مدال طلای نوجوانان جهان در کارنامه ی او دیده می‌ شود سال گذشته تصمیم به ترک زادگاهش گرفت. علیزاده که به دلیل مصدومیت فرصت پرچمداری کاروان ورزشی ایران در بازی‌ های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا را از دست داده بود، به همین دلیل نتوانست در تورنمنت‌ های انتخابی المپیک ۲۰۲۰ توکیو شرکت کند. او موفق نشد در دیدارهای انتخابی تیم ملی تکواندو حضور پیدا کند و در تمام این مدت در کمپ‌ های تمرینی و کلینیک‌ های درمانی در خارج از کشور شرکت می‌ کرد اما هر بار به ایران بازمی‌ گشت. آخرین بار کیمیای تکواندو ایران به هلند رفت و این بار زمان بازگشت او طولانی شد تا اینکه خبر مهاجرت او به میان آمد.

تأیید مهاجرت و سردرگمی در علت مهاجرت کیمیا علیزاده

تردیدها درباره ی بازگشت کیمیا علیزاده ادامه داشت تا آنکه او با انتشار نامه‌ ای سرگشاده، رسماً خبر مهاجرتش از ایران را تأیید کرد. در این نامه جملاتی از سوی علیزاده به میان آمد که بسیار دور از انتظار بود و او از بی‌ مهری مسئولان و عدم توجه سخن به میان آورد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا