تلویزیون

جزئیات پخش برنامه اتفاق با اجرای رضا رشیدپور با ساختار و اتفاقات جدید

در این مطلب از کولاک نیوز ، توضیحاتی درباره جزئیات پخش برنامه اتفاق با اجرای رضا رشیدپور با ساختار و اتفاقات جدید خواهیم داشت! با ما همراه باشید. تلویزیون با آغاز ماه ربیع ‌الاول ، اتفاق جدید را روی آنتن می ‌برد و گروهِ حالا خورشید نیز با ساختاری نو در تدارک برنامه عصرگاهی است.

چندی پیش خبری در فضای ‌مجازی پخش شد که رضا رشیدپور به شبکه یک صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران خواهد رفت و در آنجا برنامه تلویزیونی صبح بخیر ایران را اجرا می ‌کند. این خبر خیلی زود از سوی مدیران شبکه یک تکذیب شد و اعلام کردند که خط مشی شبکه ملی منطبق با چارچوب کمیته مجریان معاونت سیما است.

پیگیری ‌ها نشان می ‌دهد که رضا رشیدپور و گروهِ اتفاق با تغییر ساختار به دنبال بازگشت از ماه ربیع‌ الاول‌ می باشند! برنامه ‌ای که به خاطر مشکلات کرونایی، نتوانست به ساختار اصلی‌ خود پایبند بماند و جمعیت را در کنار خود داشته باشد و حالا قرار است با ساختار و اتفاقات جدیدی دوباره به آنتن برگردد!

البته در این مسیر، گروهِ حالا خورشید در تدارکِ برنامه ‌ای عصرگاهی برای شبکه سه صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران است. برنامه ‌ای که مجریانِ جوانی خواهد داشت. نام پرویز نشاط و حمید ترابیان دو مجری که همیشه کنار رضا رشیدپور بوده ‌اند، مطرح شده است. همچنین احتمال دارد خود رضا رشیدپور گاهی به عنوان مجری مهمان در برنامه حاضر شود. دست ‌اندرکاران با طراحی که کرده ‌اند از مجریان قدیمی و نوستالژی تلویزیونی هم بهره می ‌برند و البته اتفاقات دیگری هم طراحی شده که به هنگام شروعِ برنامه باید روی قابِ سیما شاهد و ناظرش باشیم.

این برنامه عصرگاهی هم قرار است از ایام ربیع‌ الاول به آنتن شبکه سه صداوسیمای جمهوری اسالامی ایران برسد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا