تلویزیون

جزئیات پخش سری چهارم برنامه کتاب باز با اجرای سروش صحت+زمان پخش و تکرار

سیاری از علاقه مندان منتظر سری چهارم برنامه کتاب باز هستند. این برنامه اختصاص به کتاب و کتاب خوانی دارد و در هر برنامه با چهره ای که به کتابخوانی علاقه زیادی دارد گفتگو می کند.

جزئیات پخش سری چهارم برنامه کتاب باز با اجرای سروش صحت
جزئیات پخش سری چهارم برنامه کتاب باز با اجرای سروش صحت

فصل چهارم «کتاب‌باز» با اجرای سروش صحت همچون فصل‌های گذشته میزبان مهمانان در حوزه‌های مختلف خواهد بود و صحت با آنها پیرامون موضوع محوری برنامه یعنی کتاب و کتاب‌خوانی به گفت‌وگو خواهد نشست. حضور کارشناسان جدید و دکور تازه برنامه از دیگر ویژ‌گی‌های فصل چهارم «کتاب‌باز» است. «کتاب‌باز» به تهیه‌کنندگی محمدرضا رضاییان و اجرای سروش صحت، شنبه تا چهارشنبه ساعت ۲۰ از شبکه نسیم پخش می‌شود.

محمدرضا رضائیان تهیه‌کننده و کارگردان «کتاب باز» شبکه نسیم از ساخت سری جدید این برنامه خبر داد و بیان کرد: قرار بود پخش «کتاب باز» از اول تابستان باشد که به دلیل مسایل مختلف در شبکه نسیم و پخش به تعویق افتاد و قرار است پخش برنامه «کتاب باز» از دوم شهریور ماه شروع شود.
وی از تغییرات فصل جدید نیز گفت: اکنون در حال ساخت دکور جدید برای برنامه هستیم و این فصل برنامه را با یک دکور جدید روی آنتن خواهیم برد. در فصل های گذشته برنامه بیشتر گفتگومحور بود اما در این فصل تصمیم گرفته ایم در کنار گفتگو یک سری آیتم های مختلف انگیزشی، اطلاع رسانی و آگاهی بخشی داشته باشیم و به نظر من بیشترین تفاوت این فصل با فصل های گذشته همین تنوع و تعدد آیتم هاست.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا