اخبار داغ

جزایری با هویت جعلی «حبیب الله احمدی» + جزئیات دستگیری

در این پست از مجله اینترنتی کولاک مطلبی در مورد

جزایری با هویت جعلی «حبیب الله احمدی» + جزئیات دستگیری

ارائه شده است ، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است، می توانید برای مشاهده مطالب بیشتر در این موضوع به دسته بندی

بدون دسته بندی

مجله اینترنتی کولاک مراجعه کنید .

پرونده مفتوح شهرام جزایری در مشهد چیست؟

توکل حیدری رییس کل دادگستری آذربایجان غربی امروز به میزان گفت شهرام جزایری ظاهرا یک پرونده مفتوح نیز در دادگستری مشهد دارد که از این حوزه قضایی خواسته شده تا در صورت اقتضا، نیابت داده شود تا اقدامات قضایی در این زمینه صورت گیرد..
شهرام جزایری سال ۹۳ برای سخنرانی در همایشی در ارتباط با شرکت “پدیده شاندیز” به مشهد سفر کرده بود که در آنجا بازداشت شد و اتهامش «تبانی برای اقدام علیه امنیت عمومی از طریق اخلال در نظم و سلب آسایش عمومی» اعلام شد. او دو هفته بعد با تبدیل قرار وثیقه به کفالت از زندان مشهد آزاد شد و احتمال می رود پرونده مفتوحی که رییس کل دادگستری آذربایجان غربی به آن اشاره داشت، همین پرونده باشد.

جزئیات جدید از بازداشت جزایری با هویت جعلی « حبیب الله احمدی»

ایسنا به نقل از گمرک ایران در گزارشی نوشت تریلری که شهرام جزایری در آن پیدا شد ترکیه‌ای وحامل بار عدس بود و از مبدا ترکمنستان عدس بارگیری کرده و قرار بود از کشورمان خارج شود، اما ماموران گمرک با رصد اطلاعات محموله و به کمک دستگاه‌های کنترلی ایکس‌ری کامیونی اقدام به اسکن محموله می‌کنند که پس از اسکن محموله مشخص می‌شود دو نفر در داخل بار تریلر مخفی شده‌اند
بنابراین گزارش پس از بازداشت دو نفر یکی از افراد خود را به نام ف. ف و تبعه ایرانی معرفی و نفر بعدی خود را تبعه افغانستان و به نام حبیب ا… احمدی معرفی می‌کند، اما در بازجویی‌های بیشتر مدارکی برای شناسایی به ماموران گمرک ارائه نمی‌دهد.
با توجه به اینکه فرد دوم فاقد مدارک شناسایی بوده بررسی‌های بیشتر انجام و متهم جهت شناسایی بیشتر به نهادهای امنیتی تحویل داده می‌شود که نهایتا این فرد توسط نهادهای امنیتی شناسایی و در بررسی‌های بعدی اعلام می‌شود که فرد بازداشتی شهرام جزایری است.»

بدهی شهرام جزایری چقدر است و چرا در مرز دستگیر شد؟

وکیل مدافع شهرام جزایری علت ممنوع‌الخروجی موکلش را بدهی مالیاتی ۴۵۰ میلیون تومانی عنوان و اخبار منتشر شده مبنی بر فرار وی از طریق پنهان شدن در داخل کامیون را تکذیب کرد.

موکلم برای دیدار با یکی از دوستانش به مرز رفته بود اما چون بدهی مالیاتی داشت و به دلیل ممنوع‌الخروج بودن پاسپورت نداشت، توسط مأموران بازداشت شده است.

وکیل مدافع شهرام جزایری بدهی مالیاتی جزایری را ۴۵۰ میلیون تومان عنوان کرد و گفت: در تلاش هستیم با پیگیری قضایی موکل را از بازداشت خارج کنیم.

فیلمی که شهرام جزایری چند ساعت قبل در ماکو از خود منتشر کرد

این پست توسط بخش بدون دسته بندی مجله کولاک گردآوری شده است , امیدواریم از مطالعه مطلب

جزایری با هویت جعلی «حبیب الله احمدی» + جزئیات دستگیری

استفاده کافی برده باشید، از شما دعوت می شود از مطالب مرتبط با این پست دیدن فرمایید .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا