چهره هاسلبریتی ایرانی

جعفر دهقان برای بازی در فیلم فرشته مزاحم راهی رفسنجان می شود

محمد کریمی تهیه کننده و همکار مطبوعاتی مان از همکاری مجدد با جعفر دهقان در فیلم فرشته مزاحم  خبر داد .

تهیه کننده فیلم جنجال در خانه  و پهلوان هرگز نمی میرد از همکاری مجدد با جعفر دهقان بازیگر محبوب سینمای جنگ در فیلم فرشته مزاحم خبر داد و گفت :با توافقات نهایی در نشست با مسئولین ارشاد رفسنجان برای ساخت  فیلم فرشته مزاحم، به زودی پیش تولید در تهران آغاز خواهد شد و قرارداد بازیگران اصلی و فرعی را منعقد خواهیم نمود.

محمد کریمی تهیه کننده فیلم جنجال در خانه  با اشاره به اینکه جعفر دهقان با حضور در فیلم فرشته مزاحم هتریک خواهد کرد ،افزود: چون فرشته مزاحم یک کار کاملا کمدی است سعی کرده ایم از بازیگرانی در این فیلم استفاده کنیم که با این ژانر و فضا آشنایی کامل داشته باشند .

وی اظهار داشت :جناب آقای جعفر دهقان در این فیلم در یک نقش کاملاً جدی بازی می‌کنند و سعی هم خواهیم کرد از توانایی های ایشان نیز مجدداً استفاده بهینه ببریم .
محمد کریمی به خبرنگار کولاک  گفت :چون پیش‌تولید بعد از ایام فاطمیه آغاز خواهد شد، با هیچ بازیگری وارد مذاکره نشدیم و فقط توانستیم نظر جعفر دهقان را برای حضور در این فیلم جلب نماییم.

تهیه‌کننده فیلم پهلوان هرگز نمی میرد اظهار داشت: هم اکنون منتظر نمایش فیلم جنجال در خانه  از  رسانه ملی هستیم و بعد از مشخص شدن زمان پخش این فیلم مذاکرات حضوری و نهایی با بازیگران و عوامل فیلم فرشته مزاحم را آغاز خواهیم نمود.
وی از ارائه یک طرح پهلوانی به فیلیمو نیز خبر داد و افزود :هفته گذشته به جهت ساخت یک مینی سریال با آقای گودرزی یکی از مدیران فیلیمو  صحبت  کردیم و طرح نیز ارائه شد و منتظر نتیجه هستیم .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا