چهره هاسلبریتی ایرانی

جواد خواجوی بازیگر نقش غلامرضا در سریال سرباز کیست؟ + زندگینامه و بیوگرافی جواد خواجوی

جواد خواجوی بازیگر نقش غلامرضا در سریال سرباز کیست؟ به همراه زندگینامه کامل و بیوگرافی جواد خواجوی چهره مشهور اینستاگرام همچنین عکس. سریال سرباز یکی از سریال های رمضانی تلویزیون است. «#سرباز» که در ۵۰ قسمت ساخته شده شب‌های ماه رمضان ساعت ۲۰:۳۰ از شبکه سوم سیما روی آنتن می رود و پس از پایان ماه رمضان نیز به پخش خود ادامه خواهد داد. در این سریال جواد خواجوی چهره طنز مشهور فضای مجازی در نقش «غلامرضا هاشمی» ظاهر شده است.

جواد خواجویی + سریال سرباز

جواد خواجویی  سال ۱۳۷۱ در شهر مشهد متولد شد. وی در دانشگاه در رشته سینما درس خوانده اما در نیمه تحصیل را رها کرده است. جواد خواجوی استعداد زیادی در بازیگری و تقلید صدا و همچنین دوبله دارد. یکی از فعالیت های وی در صفحه اینستاگرامش دوبله طنز با لهجه مشهدی روی ویدیوهای کوتاه است.

وی فعالیت هنری خود را با تئاتر بعنوان نویسنده و کارگردان شروع کرد و یک دوره ای نیز از نویسندگان دیرین دیرین بود که بعد از رفتن به سربازی از این فضا تا مدت ها دور بود. جذابیت صداگذاری اش موجب شد از طرف خندوانه برای همکاری دعوت شود، به این ترتیب او با عقد قراردادی چندین کلیپ فوتبالی در جام جهانی ۲۰۱۸ برای این برنامه صداگذاری کرد.

جواد خواجویی

پیج اصلی اینستاگرام جواد خواجوی

instagram.com/javadkhaajavi

جواد خواجوی بازیگر تئاتر و چهره پرطرفدار فضای مجازی که مردم او را به واسطه دوبله فیلم‌های مختلف با لهجه مشهدی می‌شناسند، این روز‌ها در سریال «سرباز» به کارگردانی هادی مقدم دوست و تهیه‌کنندگی محمدرضا شفیعی بازی می کند. این اولین حضور خواجوی به عنوان بازیگر در قاب تلویزیون است.

جواد خواجوی بازیگر نقش غلامرضا در سریال سرباز
جواد خواجوی بازیگر نقش غلامرضا در سریال سرباز

فعالیت جدی او با صداگذاری کلیپ ها از آبان سال ۹۶ شروع شد و کم کم صفحه شخصی او میزبان ده ها هزار نفر از طرفدارانش شد تا جایی که کمتر از یکسال او بیش از ۸۵۰ هزار فالوور رسید.

خواجوی در خصوص خانواده اش گفته است: «مادرم تهرانی است و پدرم هم اهل یکی از شهرستان‌ های اطراف مشهد است خودم هم در مشهد بزرگ شدم. در حال حاضر در مشهد و تهران در رفت و آمد هستم.» وی هنوز ازدواج نکرده و مجرد می باشد، انتشار عکس های او با طرفدارانش با عنوان جواد خواجوی و همسرش صحت ندارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا