چهره هاسلبریتی ایرانی

حال و روز خانواده خشایار الوند پس از پرواز ابدی وی از زبان امیر مهدی ژوله

مجله اینترنتی کولاک: خشایار الوند نویسنده سریال های به یادماندنی طنز از جمله پایتخت، مرد هزار چهره و… دارفانی را بر اثر ایست قلبی وداع گفت. خبری که جامعه هنری غرق ماتم کرد.

باید گفت:تمام کسانی که سالیان سال با سریال ها و مجموعه های طنز تلویزیونی لبخندی از ته دل در وجودشان نقش بسته بخش عمده ای از آن شادیهای نوستالژی را مدیون کسی هستند که کمتر در انظار عمومی و مقابل دوربین تلویزیون ظاهر می شد.

امیرمهدی ژوله + خشایار الوند

امیر مهدی ژوله در متنی حال و روز خانواده مرحوم خشایار الوند را اینگونه توصیف کرد:

پسرکی پدرش را با صورت روی زمین دید دختر شش ساله فکر کرد بازیست، می‌خندید، زنی تنها شد کمر برادری شکست پسرک دور از چشم خواهرش تک تک زنگ زد به دوستان پدر سلام بابام مرد اشک اشک اشک اشک حسرت،اشک حیرت اشکِ پس چی شد همه کارهایی که داشتی همه ارزوهایی که کردی فردا یا پس فردا خاک میریزند رویش روی صورتش که همیشه میخندید روی همه شور و هیجانش وقتی یکی از سکانسهایش را برای جمع تعریف میکرد روی همه ارزوهایی که داشت این شادروان را نچسبانید بیخ اسمش بگذارید هنوز ناباور باشیم به مرگش بگذارید شوک باشیم هنوز بگذارید منتظر باشیم این شوخی بی مزه تمام شود و خشایار برگردد سر جدول های نیمه تمامش باید ارام شویم باید اشکها را پاک کنیم باید بنشینیم دورهم،عقل ها را روی هم بگذاریم ببینیم چطور باید برای دردانه شش ساله ش نبودن را معنا کنیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا