چهره هاسلبریتی ایرانی

حرف های درگوشی نوید محمدزاده و پریناز ایزدیار در اکران سرخپوست! + عکس

مجله اینترنتی کولاک: فیلم سرخپوست به کارگردانی و نویسندگی نیما جاویدی و تهیه‌کنندگی مجید مطلبی ساخته شده است، که اولین بار در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر اکران شد و هم اکنون بر روی پرده نقره ای سراسر سینماهای کشور در خال اکران است.

در این فیلم سینمایی هنرمندانی نظیر: نوید محمدزاده، پریناز ایزدیار، آتیلا پسیانی و مانی حقیقی هنرنمایی می کنند. نوید محمدزاده در سرخپوست نقشی کاملا متفاوت از دیگر نقش هایی که تاکنون بازی کرده است را ایفا می کند و در کنار پریناز ایزدیار زوج هنری بسیار خوبی را تشکیل داده اند.

در این مطلب از مجله اینترنتی کولاک عکسی جالب و بامزه از نوید محمدزاده و پریناز ایزدیار را در اکران مردمی فیلم سرخپوست مشاهده می کنید:

پریناز ایزدیار و نوید محمدزاده در اکران فیلم سرخپوست

 

داستان فیلم سرخپوست از این قرار است که در سال ۱۳۴۶، یک زندان قدیمی در جنوب به دلیل مجاورت با فرودگاهِ در حال توسعهٔ شهر در حال تخلیه است. سرگرد نعمت جاهد، رئیس زندان، به همراه مأمورانش در حال انتقال زندانیان به زندان جدید هستند تا اینکه …

در فیلم سرخپوست، نوید محمدزاده در نقش سرگرد نعمت جاهد، رئیس زندان و پریناز ایزدیار در نقش سوسن کریمی، مددکار زندان حضور دارند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا