چهره هاسلبریتی ایرانی

حسام منظور و مریم مومن در شبی رویایی + عکس

مجله اینترنتی کولاک: حسام منظورو مریم مومن هر دو از بازیگران سریال بانوی عمارت هستند که با این سریال پا به عرصه بازیگری در تلویزیون گذاشتند و با موقعیتی که عزیزالله حمید نژاد به این دو عزیز داد توانستند بسیار خوش بدرخشند و با بازی بی نظیرشان خود را به اهالی هنر و مخاطبین تلویزیون ثابت کنند.

مریم مومن در نقش فخر الزمان و حسام منظور در نقش شازده ارسلان ایفای نقش می کرد. حسام منظور از بازیگران مقتدر عرصه تئاتر نیز به حساب می آید.

حسام منظور پس از سریال بانوی عمارت، در سریال برادر جان در نقش چاوش برای بار دوم توانست توجه همگان را به بازی بی نظیر خودش جلب کند. او در این سریال در کنار بزرگانی چون، علی نصیریان، حسن پور شیرازی، آفرین عبیسی، نسیم ادبی و لعیا زنگنه به ایفای نقش بپردازد.

 

حسام منظور و مریم مومن در جشن حافظ

 

حسام منظور با انتشار این عکس نوشت:

شب رویایی بانوی عمارت با پنج تندیس حافظ در بخش های بهترین فیلمنامه،بهترین کارگردانی ،جایزه بازیگری مرد و جایزه بازیگری زن و انتخاب به عنوان بهترین سریال سال . تبریک و تشکر از همه عوامل سریال ،از تمام بازیگران و عوامل که این جوایز حقیقتا متعلق به آنهاست. گروهی رویایی که بودجه ای در حد یک کار ساده امروزی شهری، اثری تاریخی را با فداکاری و تحمل یکسال مشقات مختلف ساختند. از بچه های گریم، لباس، تصوبرداری، صحنه پردازی، تولید و تهیه، برنامه ریزی و تمامی بچه های که جانانه پای این کار ایستادند. دم همتون گرم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا